• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

آغاز مسابقات فوتسال یگان های تابعه نیروی انتظامی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 38036
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از برگزاری مسابقات فوتسال با حضور یگان های تابعه فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرهنگ کارآگاه علی حسینی گفت: از انجا که یگان های نظامی وظیفه خطیر دفاع از یگان، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از برگزاری مسابقات فوتسال با حضور یگان های تابعه فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرهنگ کارآگاه علی حسینی گفت: از انجا که یگان های نظامی وظیفه خطیر دفاع از یگان، استقرار امنیت و دفع تهدیدات دشمنان را بر عهده دارند نیازمند نیروی انسانی مزین به دانایی و هوشمندی توام با قدرت، استقامت جسمانی، روحی و شجاعت می باشند. لذا در این راستا به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر و همچنین نکوهداشت یاد و خاطره فجر آفرینان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، امسال همزمان با آغاز دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات فوتسال با معرفی تیم های اعزامی از یگان های تابعه فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان آغاز شده است.
فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در خاتمه با بیان این نکته که اهتمام به امر ورزش از اهداف کلان ناجا می باشد تصریح کرد: در پایان این مسابقات به تیم قهرمان جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.