• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

بازدید نمايندگان مسجدسليمان و ايذه از راه های مواصلاتی اندیکا و ایذه

  • کد خبر : 3801
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، هفتکل، اندیکا و لالی در مجلس شورای اسلامی به همراه  دکتر حجت اله درویش پور نماینده مردم ایذه، باغملک، و تعدادی از مسئولین و کارشناسان از راه های مواصلاتی حوزه های انتخابیه خود بازدید نمودند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر اسماعیل جلیلی، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، هفتکل، اندیکا و لالی در مجلس شورای اسلامی به همراه  دکتر حجت اله درویش پور نماینده مردم ایذه، باغملک، و تعدادی از مسئولین و کارشناسان از راه های مواصلاتی حوزه های انتخابیه خود بازدید نمودند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر اسماعیل جلیلی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدیدها که مجموعاً قریب به 8 ساعت به طول انجامید، از محورهای اندیکا به مرغا- مرغا به مسجدسلیمان و همچنین از روستاهای کتف بردنشانده و جارستان دیدن نمودند.

دکتر جلیلی ضمن ابراز خرسندی از آخرین وضعیت پروژه های راههای دو شهرستان اظهار داشت:‌ به لطف الهی و با تلاش های مسئولین و پیمانکاران، شاهد پیشرفت های مناسبی در راه های مواصلاتی حوزه انتخابیه هستیم و امیدوارم بتوانیم تا پایان سال شاهد افتتاح بعضی از اين پروژه ها باشیم.

نماینده مردم در خانه ملت گفت: در حالی که به دلیل کمبود اعتبارات بسیاری از پروژه های راهسازی کشور به حالت راکد درآمده اند اما به لطف الهی عملیات راه های مواصلاتی شهرستان های مسجد سلیمان و ایذه نه تنها تعطیل نگشته بلکه با قوت نيز به کار خود ادامه می دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. az doktr jalili tashkor miknm

  2. با سپاس و درود به جناب آقای دکتر جلیلی بابت قدم هایی که در مسیر شکوفایی مسجدسلیمان بر میدارند

  3. ان شاءالله جاده جدید مسجدسلیمان – ایذه هر چه سریع تر به بهره برداری برسه و موجب رونق هر دو شهر بشود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.