• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

برگزاري همايش روز خانواده و تكريم بازنشستگان سازمان تأمين اجتماعي در مسجدسليمان

  • کد خبر : 3789
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همايش روز خانواده و تكريم بازنشستگان سازمان تأمين اجتماعي با حضور جمع كثيري از مردم مسجدسليمان، بازنشستگان و مسئولين شهري و استاني در سالن اجتماعات باشگاه مركزي برگزار گرديد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه عليرضا فرجي رييس پرتلاش اداره تأمين اجتماعي مسجدسليمان ضمن خير […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همايش روز خانواده و تكريم بازنشستگان سازمان تأمين اجتماعي با حضور جمع كثيري از مردم مسجدسليمان، بازنشستگان و مسئولين شهري و استاني در سالن اجتماعات باشگاه مركزي برگزار گرديد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه عليرضا فرجي رييس پرتلاش اداره تأمين اجتماعي مسجدسليمان ضمن خير مقدم به تمامي حضار و مسئولين گفت:

هدف از برگزاری این همایش ارج نهادن به زحمات و سخت کوشی ها و ارتقاء و احیای منزلت اجتماعی بازنشستگان فرهیخته ای است که در عرصه کار و تلاش چرخ های صنعت و تولید را در تمام شرایط با جدیت و غیرت به حرکت درآوردند و برای اعتلاء و سربلندی کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ  نورزیدند وي گفت:

 

خوشحالم که اینجانب و همکاران عزیزم در مجموعه سازمان تامین اجتماعی (بخش های بیمه، درمان و بانک های رفاه ) خدمتگزار جامعه کارگران و بازنشستگان عزیز و فرهیخته هستیم. انشاءالله که خداوند سبحان یاری رساند تا خدمت گذاران صدیقی برای شما عزیزان باشیم. فرجي یکی از مشکلات سازمان را وجود مطالبات از سازمان ها، شرکت ها و ادارت اعلام كرد و گفت: علی رغم پیگیری های فراوان به دلیل مشکلات مالی شرکت ها بلاتکلیف مانده است. رييس اداره تأين اجتماعي شهرستان مسجدسليمان ایجاد تعامل سازنده با ادارات، پیگیری جهت استقرار کمیسیون پزشکی، اختصاص اعتبار سفرهای سیاحتی و زیارتی، ایجاد سیستم مکانیزه و اینترنتی جهت صدور دفترچه درمانی را بخشي از عملكرد اين اداره دانست. در ادامه مهندس ايزدپناه فرماندار مسجدسليمان پشت تريبون قرار گرفت و گفت:امروز روز خوبي براي ماست چرا كه در مقابل آدم هايي بزرگ ايستاده ايم، افراد بزرگواري كه بزرگ ما هستند، در ميان اين جمع خانواده هاي معظم شهدا نيز قرار دارند كه نور چشم همه ما هستند.

وي خطاب به بازنشستگان گفت: شما كساني هستيد كه 30 سال عرق ريختيد، زحمت كشيديد و زندگي و جواني اتان را صرف خدمت به اين شهرستان كرديد. فرماندار مسجدسليمان ادامه داد: هر جامعه اي كه به بزرگانش احترام نگذارد آن جامعه رو به اضمحلال است. سخنران بعدي اين جلسه دكتر تركاشوند مدير كل سازمان تأمين اجتماعي خوزستان بود كه گفت: كور اسلامي ايران در همه ادوار مديون كارگرها بوده است. حتي در دوران دفاع مقدس بار اصلي جنگ بر دوش كارگران بود. تركاشوند گفت: صادق ترين آدم ها را بايد در محيط هاي كارگري پيدا كرد.من به عنوان يك خدمتگزار افتخار مي كنم به كساني خدمت مي كنم كه با عرق جبينشان به كشور كمك كردند تا در چنين موقعيتي قرار بگيرد اگر چه مي دانم مشكلاتي وجود دارد. وي در پايان ابراز اميدواري كرد انشالله با تمهيداتي كه انديشيده مي شود معيشت كارگر رو به بهبودي برود و دستخوش تغييرات نگردد. سخنران پاياني اين جلسه دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا در مجلس شوراي اسلامي بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي گفت:

تكريم از بازنشستگان تكريم از تلاش و كوشش سرمايه هاي انساني ماست. سرمايه هايي كه در سازمان هاي مختلف سال ها براي خدمت به مردم تلاش كرده اند شايسته تقدير و تكريم هستند. نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي گفت: من معتقدم بايد از تجربيات اين عزيزان استفاده شود. 30 سال تلاش و تجربه نبايد به هدر رود. درست زماني كه بايد از تجربيات اين ها استفاده و بهره برداري شود از گردونه سازماني ما خارج مي شوند. يقيناً وقتي ما نيروهايي را با چنين تجاربي از دست بدهيم ضرر مي كنيم. دكتر جليلي در ادامه سخنان خود به مديران سازمان تأمين اجتماعي پيشنهاد داد از بازنشستگان به عنوان مشاور استفاده كنند چرا كه استفاده از تجربيات ديگران بحران ها را كم مي كند.

دكتر جليلي گفت: يكي از وظايف بزرگ و مهم بازنشستگان انتقال مفاهيم ارزشي و حقايق به نسل جديد است و اگر اين وظيفه به درستي انجام پذيرد نسل جديد ادامه دهنده راه آنان خواهند بود. وي در ادامه بر لزوم احداث پارک ها ومکان های فرهنگی جهت پرکردن اوقات فراغت و انتقال تجارب بازنشستگان تاکیدکردند.

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي در پايان سخنان خود از مدير كل تأمين اجتماعي خواست سطح درمانگاه تأمين اجتماعي مسجدسليمان را به بيمارستان افزايش دهد كه با استقبال حضار مواجه گرديد. در پايان اين مراسم از بازنشستگان سازمان ها و ادارات مختلف با اهداي لوح و هدايايي تقدير به عمل آمد.

حاشيه نگاري بر همايش تجليل از پيشكسوتان تأمين اجتماعي

·      *  سازمان تأمين اجتماعي در بدو ورود مهمانان از آنان با كيك  وآبميوه پذيرايي كرد

·     *مدير كل سازمان تأمين اجتماعي در حالي كه از ازدحام جمعيت و استقبال مردم و مسئولين از اين همايش متعجب شده بود گفت: حتي در مركز استان هم چنين استقبالي را مشاهده نكردهام.

·    *حسن كاظمي عضو شوراي شهر مسجدسليمان از اين كه رييس اداره تأمين اجتماعي در تقدير و تشكرها نامي از اعضاي شوراي شهر نبردند گلايه كرد. عليرضا فرجي در حين سخنراني از ايشان و تمامي اعضاي شوراي شهر عذر خواهي كرد و  پس از پايان سخنراني اش به سمت كاظمي رفت و با ايشان نيز روبوسي كرد.

·      * در حين سخنراني مدير كل يكي از بازنشستگان بلند شد و گفت: حالا كه تمامي آقايان از جمله شوراي شهر، نماينده و فرماندار اينجا هستند بهتر است فكري به حال فاضلاب بازار چشمه علي بكنيد كه همه كودكان دبستاني و مردم را مريض كرده است. لحظاتي بعد رييس تأمين اجتماعي او را نزد دكتر اسماعيل جليلي برد .

·    * دكتر اسماعيل جليلي چه در بدو ورود و چه بعد از پايان جلسه با ازدحام جمعيت گرد او مواجه گرديد كه صبورانه ايستاد به آنان پاسخ داد.

·   *  فرماندار مسجدسليمان در صحبت هاي خود اعلام كرد: بهتر است در چنين مراسماتي به صورت كلي تقدير و تشكر شود تا احيانا اگر نام كسي از قلم افتاد ناراحتي پيش نيايد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3789

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 12
  1. از زحمات جناب آقاي فرجي و تمامي همكارانشان كمال تشكر و سپاسگزاري را داريم. برگزاري چنين همايش هايي به بازنشستگان نشان مي دهد كه آن ها هنوز هستند و ديگران قدر آن ها را مي دانند. انشالله اين مراسمات هر ساله برگزار شود.

  2. برگزاري چنين مراسماتي واقعا روحيه بخش است.خسته نباشيد اقاي فرجي
    ولي جاي بسي تعجب دارد كه فراموش كردن نام شورا چه حساسيتي را براي اقاي كاظمي داشت كه در تمام سايتها اعتراض كردند بهتر است به جاي جوياي نام بودن كمي متمركز شويد روي شهردار مسجدسليمان

  3. ضعف در تمام نكات وجود دارد ولي ما بايد ياد بگيريم نكات مثبت را ياد بگيريم.من پدرم جز كساني بود كه از او تقدير شد چقدر خوشحال شده و مي گويد حداقل فهميدم كه مفيد بودم.
    ولي حركات بعضي اقايان بي احترامي به بززگان بود اگر نامي برده نشود انقدر نبايد مهم باشد اگر نيتشان في سبيل الله باشد.
    نكته ديگر اين بود تشكر اقاي فرجي بسيار طولاني بود

  4. جا دارد از همين جا از سايت خوب و موفق تان تشكر كنم كه اخبار را بدون هيچ تغييري و به صورت جامع به اطلاع ما مي رسانيد. و از همين جا ار حسن برخورد كاركنان تامين اجتماعي(جز 2مورد)تشكر نمايم. انشالله كساني كه شايسته تقدير هستند را تا زنده هستند ارج نهيم نه بعد از مرگشان بزرگداشت برايشان ترتيب دهيم

  5. گلايه ها هم گلايه قديم.
    ما شهردار نداريم اينا از چه گلايه مي كنند؟!

  6. اون آقاهه که عکس رو گرفتین کیه داره لبخند می زنه >؟عکس آخریه کیه ؟

  7. استاد جمشيد عزيزپور. عضو محترم شوراي شهر مسجدسليمان

  8. چه عجب چشممون به رخسار ایشان منور گردید …ایشان منزوی تشریف دارن توی مراسما اول باره بعنوان عضو شور ا میاد .

  9. عزیزپور که همه جا هستش

  10. اولین بار است که یک نماینده در این جشن شرکت می کند جا دارد از نماینده محترم مسجدسلیمان نیز یادی شود از اینکه اینقدر متواضعانه به وظایفش عمل می کند و به قشر بازنشته احترام می گذارد .

  11. برگزاری این مراسمات زحمات زیادی دارد ومدیریت باتجربه وتوانا می طلبد که جای تشکر وتقدیر بسیارازهمه بزرگان دارد بویژ ه رییس تامین اجتماعی علیرضا فرجی .به امید روزی که همه بهترین خادم مردم باشیم .

  12. آقای احمدی من منظورم آقای عزیزپور عضو شورا بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.