• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
0

بازدید علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان به همراه جمعی از مسئولین از پروژه های آبرسانی و فاضلاب شهرستان + تصاویر

  • کد خبر : 37769
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

در فاز اول پروژه حدود ۷۲ کیلومتر در مناطق کلگه و مراد آباد و بیش از ۳۵۰۰ انشعاب انجام شده است/ هم اکنون نیز حدود ۷۵ کیلومتر مسیر انتقال آب در محلات پشت برج، نفتون،چاه نفتی و در مجموع حدود ۶۷۰۰ انشعاب در دست اقدام است/ فاز اول پروژه فاضلاب در مناطق افرمبی و باغ […]

در فاز اول پروژه حدود ۷۲ کیلومتر در مناطق کلگه و مراد آباد و بیش از ۳۵۰۰ انشعاب انجام شده است/ هم اکنون نیز حدود ۷۵ کیلومتر مسیر انتقال آب در محلات پشت برج، نفتون،چاه نفتی و در مجموع حدود ۶۷۰۰ انشعاب در دست اقدام است/ فاز اول پروژه فاضلاب در مناطق افرمبی و باغ ملی نیز با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان آغاز و در دست اقدام است و اصل اجرای این پروژه نیز به احتمال زیاد با یک پیمانکار خارجی ادامه خواهد یافت/ مقرر گردید برای تسریع در کار آسفالت از این پس انجام آسفالت بر عهده خود پیمانکار باشد/ برای اصلاح آب مسجدسلیمان چشم انداز ۳ ساله ای تعریف شده است که امیدوارم در پایان ۳ سال پرونده مشکلات آب شهرستان برای همیشه بسته شود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان به همراه جمعی از مسئولین از پروژه های آبرسانی و فاضلاب شهرستان بازدید و از روند پیشرفت این پروژه ها ابراز رضایت کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ظاهری در سخنانی با بیان این که هدف ما رسیدن به آب پایدار برای کل شهرستان در یک بازه سه ساله است گفت: از زحمات همه دست اندرکاران آبفا استان و شهرستان برای جدیت در پیگیری این پروژه ها تقدیر و تشکر می کنم. ظاهری با بیان این که در فاز اول این پروژه حدود ۷۲ کیلومتر در مناطق کلگه و مراد آباد و بیش از ۳۵۰۰ انشعاب انجام شده است گفت: هم اکنون نیز حدود ۷۵ کیلومتر مسیر انتقال آب در محلات پشت برج، نفتون،چاه نفتی و در مجموع حدود ۶۷۰۰ انشعاب در دست اقدام است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فاز اول پروژه فاضلاب در مناطق افرمبی و باغ ملی نیز با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان آغاز و در دست اقدام است و اصل اجرای این پروژه نیز به احتمال زیاد با یک پیمانکار خارجی ادامه خواهد یافت. ظاهری با بیان این که به دلیل بافت قدیمی منطقه و باریک بودن کوچه ها مسیر برای اجرای فعالیت کمی سخت و کند پیش می رود که امیدواریم با همکاری های بین بخشی بتوانیم در موعد مقرر این کار را به سرانجام برسانیم که امیدواریم تا پایان سال بخشی از کار و آسفالت آن نیز انجام شده باشد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: یکی از نگرانی های مردم بحث حفاری ها و آسفالت آن است که امروز در بازدیدی که از منطقه پشت آمار داشتیم شهرداری قول داده است از هفته آینده کار آسفالت این منطقه را آغاز کند. وی ادامه داد: همچنین مقرر گردید برای تسریع در کار آسفالت در اجرای پروژه دوم که مناطق پشت برج، سی برنج، نفتون و سبز آباد را در بر می گیرد از این پس آسفالت بر عهده پیمانکار باشد…

ظاهری هدف از انجام این پروژه ها را جلوگیری از هدر رفت آب و رسیدن به آب پیدار برای هکه مناطق شهرستان خواند و گفت: در حال حاضر از لحاظ کمی و کیفی مشکلی وجود ندارد تنها مشکل ما در بخش توزیع آب است که با اصلاح و بازسازی مخازن تلبزان و پشت برج با ۱۰ میلیارد تومان هزینه امیدواریم به ۱۸ ساعت آب پایدار در روز برسیم.

نماینده مردم مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی دیگر از اقدامات انجام شده رفع نگرانی اهالی منطقه تمبی بود تا از آب روستایی به آب شهری وصل شوند که با همکاری اداره کل آبفا خوزستان و آبفا شهرستان پیمانکار آن مشخص و به زودی اصلاح شبکه انجام و تأمین آب برای ساکنین این منطقه محقق خواهد شد. وی در پایان سخنان خود با بیان این که در گذشته تامین آب بیش از ۱۳ نقطه شهرستان با تانکر صورت می گرفت گفت: خوشحالم که در حال حاضر این عدد به صفر رسیده است. وی گفت: برای اصلاح آب مسجدسلیمان چشم انداز ۳ ساله ای تعریف کردیم  که  امیدوارم در پایان ۳ سال پرونده مشکلات آب شهرستان برای همیشه بسته شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.