• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

دستگیری سوداگران مرگ در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 37730
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان – فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری عاملین فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان “سرهنگ کارآگاه علی حسینی” در تشریح این خبر گفت : مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان درراستای پاکسازی نقاط الوده اقدام به شناسایی عاملین فروش مواد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان – فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری عاملین فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان “سرهنگ کارآگاه علی حسینی” در تشریح این خبر گفت : مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان درراستای پاکسازی نقاط الوده اقدام به شناسایی عاملین فروش مواد مخدر خصوصا عمده فروشان نمودند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت :مامورین پس از اقدامات اولیه و رصد اطلاعاتی خود موفق به شناسایی دو نفر از عمده فروشان سوداگر مرگ شدند و یا اخذ مجوز قضایی و در دو عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری آنان و کشف یک کیلو و شصت و هفت گرم انواع مواد مخدر گردیدند.
این مقام مسئول ادامه داد:متهمین به محض دستگیری به مقر انتظامی دلالت و با تشکیل پرونده قضایی به مراجع قضایی اعزام گردیدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان در پایان خاطر نشان ساخت :شایسته است شهروندان گرامی از دوستیابی فرزندان خود مطلع بوده و مراودات و رفت و آمد آنها را رصد کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک و کسب خبر خرید و فروش مواد مخدر سریعا با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.