• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

رسیده بود بلایی اما ...
ریزش سقف کلاس یکی از مدارس مسجدسلیمان و حادثه ای که به خیر گذشت

  • کد خبر : 37690
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سقف یکی از کلاس های مدرسه ابتدایی نواب صفوی منطقه نفتون مسجدسلیمان به دلیل فرسودگی مدرسه و بی توجهی مسئولان استانی و شهرستانی، همچنین مسئولین نوسازی استان خوزستان و معاون نوسازی کشور ریزش کرد اما خوشبختانه به دلیل آن که دانش آموزان هنوز وارد کلاس نشده بودند آسیبی به کسی وارد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سقف یکی از کلاس های مدرسه ابتدایی نواب صفوی منطقه نفتون مسجدسلیمان به دلیل فرسودگی مدرسه و بی توجهی مسئولان استانی و شهرستانی، همچنین مسئولین نوسازی استان خوزستان و معاون نوسازی کشور ریزش کرد اما خوشبختانه به دلیل آن که دانش آموزان هنوز وارد کلاس نشده بودند آسیبی به کسی وارد نشد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان پس از این اتفاق تعدادی از والدین دانش آموزان که از موضوع باخبر شده بودند سریعاً به مدرسه مراجعه و ضمن اعتراض شدید به مسئولین آموزش و پرورش، خواهان بررسی و حل مشکل شدند.

سوال اینجاست علیرغم آن که بارها به فرسودگی این مدرسه و تعدادی مدرسه دیگر در شهرستان اشاره شده است و حتی در سفر معاون نوسازی کشور، رییس نوسازی استان و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و بازدید از این مدرسه و تعدادی مدرسه دیگر به خطر آفرین بودن این مدرسه اشاره و قول هایی نیز جهت نوسازی داده شد چرا هیچ اقدامی صورت نگرفت تا این گونه با جان دانش آموزان بازی شود…

لازم به ذکر است مدرسه پسرانه شهید نواب صفوی نفتون کاملاً ناامن و هر لحظه امکان آوار شدن کلاس ها وجود دارد. سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به صورت ویژه این مسئله را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. سلام
    به عرض میرساند : مسئولین با لیاقت و مسلمان و شیعه حضرت علی ( ع) و نماز خوان و روزه بگیر و وطن پرست و ..تا کی میخواهید منتظر بمانید و دست روی دست بگذارید تا باعث شوید فرزندان این آب و خاک به ناحق و از روی بیخیالی و یا ندانم کاری و عدم کارشناس کار بودن و بر منصب نشتن تلف شده و ازبین بروند . شاید هم میگویید ما گفتیم و مسئولین استانی و کشوری انجام نمیدهند که به نظر من این گفته نادرست است . مسئولین این امر خطیر داشتن مسئولیت تربیت و نگهداری فرزندان مردم این سرزمین مسئولیت بزرگی است و با کم کاری و سهل انگاری باعث تلف شدن ایشان میشوید . به نظر بنده دادستانی شهرستان باید در این حادثه و اتفاقی که ممکن است همین امروز و فردا بازهم اتفاق بیفتد و ضایعه ای دردناک اتفاق بیفتد ورود کند که پس از آن پشیمانی سودی ندارد . انشالله نماز و روزه هایتان قبول باشد مسئولین بالیاقت .!!!!

  2. آقای زروس سلام _ میشود در باب نماز به دستگاههای اداری و اجرایی سری هم بزنید که متا”سفانه ، به جزء تعداد اندکی از آنها ، آن چیزی که غریب شده همین نماز است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.