• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11754اخبار امروز : 1
1

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مسجدسلیمان تکذیب کرد:
شایعات مربوط به ورود ۴۰ تن گوشت سرد و عدم توزیع آن در سطح شهرستان به هیچ وجه صحت ندارد

  • کد خبر : 37558
  • ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان شایعات مربوط به ورود ۴۰ تن گوشت سرد و عدم توزیع آن در سطح شهرستان را شدیداً تکذیب کرد. علی دشتی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای رسالت برنامه های تنظیم بازار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان شایعات مربوط به ورود ۴۰ تن گوشت سرد و عدم توزیع آن در سطح شهرستان را شدیداً تکذیب کرد. علی دشتی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای رسالت برنامه های تنظیم بازار و رفاه حال مردم مسجدسلیمان ۵ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب هشت هزار و ۹۰۰ تومان در حال توزیع می باشد. وی ادامه داد: همزمان با توزیع مرغ منجمد، ۵ تن گوشت قرمز منجمد نیز توزیع می شود.

دشتی با بیان این که ۵ تن گوشت منجمد توسط شرکت تعاونی نیاکان پارس نژاد و ۵ تن مرغ منجمد نیز توسط شرکت تعاونی روستایی تحت نظارت بازرس اداره صنعت و معدن در حال توزیع است. وی محل توزیع گوشت و مرغ منجمد را بازارچه بین مصلی و جهاد کشاورزی اعلام کرد و گفت: همه شهروندان می توانند با مراجعه به این مکان از این فراورده ها بهره مند شوند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حضور بازرسان این سازمان به صورت محسوس و نامحسوس و مستقر در زمان توزیع این فراورده ها اظهار داشت: هموطنان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوعات را به تلفن ۱۲۴ گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.