• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
0

پیکر نیروی فداکار اورژانس اندیکا توسط پرسنل بهداشت و درمان تحویل خانواده آن مرحوم گردید + تصاویر

  • کد خبر : 37433
  • ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پیکر مطهر حمید احمدی نیروی فداکار مرکز فوریت های پزشکی شهرستان اندیکا که در حین عملیات امداد و نجات در منطقه اندیکا و در سیلاب گرفتار و فوت شده بود از محل بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان و در میان حزن و اندوه فراوان پرسنل آن شبکه تحویل خانواده آن مرحوم داده شد. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پیکر مطهر حمید احمدی نیروی فداکار مرکز فوریت های پزشکی شهرستان اندیکا که در حین عملیات امداد و نجات در منطقه اندیکا و در سیلاب گرفتار و فوت شده بود از محل بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان و در میان حزن و اندوه فراوان پرسنل آن شبکه تحویل خانواده آن مرحوم داده شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در طی اقدامی نمادین و به شکل کاروان پرسنل و مسئولین شبکه بهداشت و درمان تا منطقه شیخ مندی مسجدسلیمان، پیکر پرسنل فداکار و فقید خود را مشایعت نمودند.
دکتر محمد افشار رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان با اعلام تسلیت به خانواده داغدیده مرحوم و کلیه پرسنل بهداشت و درمان گفت: این ضایعه اسفناک، بار دیگر تداعی گر این مسئله بود که نیروهای خدوم و تلاشگر امداد و نجات برای نجات جان دیگران تحت هر شرایطی پیش قدم بوده و در این امر هیچ گونه کوتاهی نخواهند داشت.ایشان در ادامه افزود : بی شک تکریم چنین ایثارگرانی در ارتقا روحیه جهادی و سخت کوشی سایرین موثر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام
    به خانواده داغدیده ایشان تسلیت عرض می کنم. امید است که در روزمرگی زندگی، ایثارگری ایشان هیچگاه فراموش نشود. روحش مملو از رحمت بیکران الهی باد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.