• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

معاون امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر خوزستان خبر داد:
غرق شدن ۱۰ خودرو در سیلاب شیرین بهار / جستجو برای یافتن تکنسین اورژانس شهرستان اندیکا ادامه دارد

  • کد خبر : 37398
  • ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر خوزستان از گرفتار شدن ۱۰ خودرو در سیلاب منطقه شیرین بهار(شیمبار) خبر داد. صادق سلامت اظهار کرد: در پی سیلاب روز گذشته (۱۳ دی ماه) در اندیکا یک خودروی اورژانس غرق شد که بر اثر آن یکی نفر از نیروهای امدادی مفقود شد. در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر خوزستان از گرفتار شدن ۱۰ خودرو در سیلاب منطقه شیرین بهار(شیمبار) خبر داد. صادق سلامت اظهار کرد: در پی سیلاب روز گذشته (۱۳ دی ماه) در اندیکا یک خودروی اورژانس غرق شد که بر اثر آن یکی نفر از نیروهای امدادی مفقود شد. در حال حاضر نیز این تکنسین اورژانس مفقود است و جستجو برای یافتن این فرد ادامه دارد. وی افزود: همچنین در پی بارش باران در این شهرستان، منطقه شیرین بهار (شیمبار) دچار سیل و آبگرفتگی شدید شد و جاده دسترسی به منطقه که در حدود ۵ کیلومتری و در حاشیه دشت قرار دارد، مسدود شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در این سیلاب ۱۰ خودرو غرق شدند و زیر آب رفتند اما همه سرنشینان خودروها سالم هستند و برای مدت زمان موقتی به یک مکان ایمن منتقل شدند. در حال حاضر نیز نیروهای امدادی در حال انتقال این افراد به مکان امن هستند. سلامت بیان کرد: چهار تیم امداد و نجات متشکل از ۲۰ نفر از جمعیت هلال احمر شهرستانهای اندیکا و مسجدسلیمان با خودروهای امدادی و تجهیزات لازم به محل اعزام شده اند.

وی افزود:  همچنین به علت مسدود شدن محور اندیکا – چهارمحال و بختیاری، ۷۰۰ نفر از سرنشینان خودروهای عبوری در دو مدرسه شبانه روزی چلو و پاآب شلال اسکان اضطراری شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.