• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

۵۴۳ نفر در لالی زیرپوشش طرح درمان اضطراری قرار گرفتند

  • کد خبر : 37342
  • ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۵۴۳ نفر در شهرستان لالی زیر پوشش طرح درمان اضطراری هلال احمر قرار گرفتند. علی خدادادی با اشاره به اینکه این طرح به مدت ۲ روز در لالی انجام گرفت بیان کرد: در این طرح نیازسنجی و بررسی مناطق کم برخوردار خوزستان انجام گرفت و لالی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۵۴۳ نفر در شهرستان لالی زیر پوشش طرح درمان اضطراری هلال احمر قرار گرفتند. علی خدادادی با اشاره به اینکه این طرح به مدت ۲ روز در لالی انجام گرفت بیان کرد: در این طرح نیازسنجی و بررسی مناطق کم برخوردار خوزستان انجام گرفت و لالی برای انجام این طرح انجام گرفت.

وی با اشاره به خدمات ارایه شده در این طرح افزود: پذیرش، ارایه دارو، مشاوره و خدمات روانشناسی و کلاس آموزشی تغدیه و بهداشت فردی برای زنان و تست فشار و قند خون از خدماتی بود که به صورت رایگان ارایه شد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: تیم درمان اضطراری شامل ۲ پزشک متخصص عفونی، یک پزشک متخصص زنان، ۲ پزشک عمومی، ۲ ماما، ۲ پرستار، یک کارشناس تغذیه، یک کاشناس تجهیزات پزشکی، سه تکنسین دارویی، ۲ مشاور رواشناسی، یک کارشناس بهداشت محیط و چهار نفر عوامل اجرایی بود.

خدادادی گفت: برگزاری کلاس آموزشی در زمینه عفونت های شایع در زنان ، کلاس اصول تغذیه برای زنان باردار، ارایه مشاوره انفرادی به زن باردار، ارایه خدمات روانشناختی و مشاوره به کودکان سه تا ۱۲ساله و انجام خدمات پرستاری و تزریقات و پانسمان برای ۱۰۲ نفر از جمله خدمات ارایه شده در این ۲روز بود. مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: در این اعزام از سه دستگاه آمبولانس، ۲دستگاه کامیونت داروخانه سیار و پنج دستگاه خودروی پشتیبانی استفاده شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.