• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
3

رهاسازی ۷۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک در محور تاراز – شهرکرد+عکس

  • کد خبر : 37328
  • ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا از رهاسازی ۷۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک منطقه تاراز و امداد رسانی به سرنشینان آنها خبر داد. ایمان نوروزی اظهار کرد: با تلاش نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات کوهستان تاراز، ۷۰ خودرو که در بارش شدید برف و کولاک امروز جمعه  ۷ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا از رهاسازی ۷۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک منطقه تاراز و امداد رسانی به سرنشینان آنها خبر داد. ایمان نوروزی اظهار کرد: با تلاش نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات کوهستان تاراز، ۷۰ خودرو که در بارش شدید برف و کولاک امروز جمعه  ۷ دیماه در محور اندیکا – شهرکرد گرفتار شده بودند، رهاسازی و امداد رسانی شدند.

وی افزود: با توجه به بارش برف شدید از ظهر امروز جمعه، ۷۰ خودرو به دلیل نداشتن زنجیر چرخ و ملزومات امدادی در منطقه تاراز و سرکول در برف و کولاک گرفتار شدند. رئیس جمعیت هلال احمر اندیکا ادامه داد: با توجه به سختی شرایط عبور و مرور، ۲۴۸ سرنشین این خودروها در پایگاه امداد و نجات هلال احمر در تاراز اسکان اضطراری شدند و اقلام امدادی و زیستی بین آنها توزیع شد.

نوروزی با بیان اینکه بارش برف از ظهر امروز جمعه آغاز شده و ادامه دارد، تصریح کرد: رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند، موارد ایمنی را رعایت کرده و زنجیر چرخ، آب و غذای اضافه، پوشاک و وسایل گرمایشی با خود به همراه داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.