• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

۱۱ مصدوم در تصادف ۳ دستگاه خودرو در شهرستان اندیکا

  • کد خبر : 37325
  • ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بعدازظهر امروز جمعه هفتم دی ماه در حادثه ای در شهرستان اندیکا ۱۱ نفر مصدوم که ۹ نفر از آن ها به بیمارستان مسجدسلیمان اعزام گردیدند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این حادثه ۳ دستگاه خودرو سمند، پژو و پراید در حوالی پا آب شلال اندیکا با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بعدازظهر امروز جمعه هفتم دی ماه در حادثه ای در شهرستان اندیکا ۱۱ نفر مصدوم که ۹ نفر از آن ها به بیمارستان مسجدسلیمان اعزام گردیدند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این حادثه ۳ دستگاه خودرو سمند، پژو و پراید در حوالی پا آب شلال اندیکا با یکدیگر برخورد کردند که در پی این حادثه ۱۱ نفر آسیب دیدند که ۹ نفر از آن ها به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان جهت ادامه درمان اعزام گردیدند. حال عمومی مصدومین خوب گزارش شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. باسلام باتوجه به جغرافیای شهرستان که ازروستاهای بسیاری تشکیل شده وطبق اخرین سرشماری اماری ۱۳۹۵ که جمعیتی درحدود۴۷۰۰۰نفرثبت شده وهمچنین دسترسی جاده ای به بیمارستان شهرستان مسجدسلیمان که بسیارنامناسب میباشدوامکانات پایین که هرازگاهی بطورمثال گزیدگی عقرب موجب مرگ کودکی میشودیا تصادفی که نیازبه اعزام به مسجدسلیمان بافاصله زمانی میانگین یک ساعت وقت
    ان نرسیده دستگاههای متولی ونماینده محترم حوزه گسترده انتخابی برای ساخت بیمارستان باجانمایی اصولی ومنطقی اقدام نمایند.خواستارارایه اقدامات انجام شده دراینخصوص ازنمایندگان ادوارتاکنون درمجلس شورای اسلامی ودستگاههای ذی ربط بامستندات درهمین سایت خبری هستیم.
    دراخراز زحمات پرسنل خدوم شبکه بهداشت درمان شهرستان اندیکا سپاسگزاری میشود

  2. آقای منتقد : آمار جمعیتی شهرستان باید از ۵۰/۰۰۰ نفر گذشته باشد تا بیمارستان احداث شود. از نماینده محترم خواسته شود تا حد نصاب جمعیتی را با تلاش بیشتر ، کاهش ، تا گامهای محمکی برای چنین شهرستانهایی با همراهی دیگر نمایندگان مردم برداشته شود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.