• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

داريوش يزدي: براي صعود به ليگ برتر به كمك هواداران و رسانه ها نياز داريم

  • کد خبر : 3725
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پس از پيروزي تيمش برابر البدر بندر كنگ در هفته هفتم ليگ دسته يك كشور گفت: به دنبال رسيدن به قله موفقيت هستيم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان داريوش يزدي اظهاركرد: خوشبختانه بازي خوبي بود. ما در خانه حريف بازي داشتيم و مي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پس از پيروزي تيمش برابر البدر بندر كنگ در هفته هفتم ليگ دسته يك كشور گفت: به دنبال رسيدن به قله موفقيت هستيم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان داريوش يزدي اظهاركرد: خوشبختانه بازي خوبي بود. ما در خانه حريف بازي داشتيم و مي دانستيم كه كار سختي را در پيش داريم و خوشبختانه، هم بازي را برديم و هم كنترل بازي و مالكيت توپ 90 دقيقه در اختيارمان بود. وي با بيان اين‌كه تيم ما در شرايط مساعدي به سر مي‌برد، افزود: مبناي ما از اول بر اين بود كه تيم مان طوري عمل كند و به جايي برسيم كه ديگران روي تيم ما حساب كنند. اكنون آن زمان فرا رسيده و صبر و حوصله هواداران نتيجه داد و ما به جايي رسيده‌ايم كه نه تنها بندر كنگ بلكه سايپا را نيز در خانه شكست مي دهيم.

يزدي درخصوص صعود تيمش به مرحله يك هشتم جام حذفي و شكست سايپا بيان كرد: برد قبلي كه ما در مقابل سايپا در جام حذفي داشتيم، يكي از شگفتي‌هاي جام حذفي بود كه اتفاق افتاد و منتظر شگفتي هاي بعدي از تيم نفت باشيد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  وي درباره جدول مسابقات ليگ دسته يك و صعود تيمش به رده دوم گفت: امتيازات تيم ها خيلي به هم نزديك و اختلاف امتيازات كم است و در طول مسابقات اين نوسانات وجود دارد و ما اميدواريم كه در پايان نيم‌فصل جزو بالانشين‌هاي جدول باشيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كنيد بتوانيد به ليگ برتر صعود كنيد؟ اظهاركرد: مطمئن باشيد كه ما به دنبال رسيدن به قله موفقيت هستيم و براي رسيدن به اين هدف به چند آيتم نياز داريم؛ از جمله هواداران، رسانه‌ها، مديريت و كادر فني، كه در بيشتر اين موارد ضعف داريم. البته هواداران هميشه حامي ما بودند و ما به كمك آن‌ها اميدواريم.

وي با ابراز نگراني از فشردگي مسابقات گفت: فشردگي مسابقات ما را خيلي اذيت مي كند؛ بارها اين موضوع گفته شده و درخواست ما اين است كه مسوولان برنامه‌ريزي و اجرايي هيات ها و فدراسيون، با مربيان و اهل فن يك نشست داشته باشند. ما اكنون در مدت يك ماه و 10 روز، 9 مسابقه در قالب جام حذفي و ليگ انجام داده ايم و به همين دليل سه، چهار مصدوم بد داريم.لازم به ذكر است ديدار تيم‌هاي نفت مسجدسليمان و البدر بندر كنگ در هفته هفتم ليگ دسته يك كشور با حساب 2 بر صفر به سود نماينده مسجدسليمان به پايان رسيد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.