• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از تساوی مقابل ذوب آهن
قول می دهم در صورت تک رقمی شدن مبلغ خوبی به مرکز خیریه بیماران سرطانی اهدا کنم

  • کد خبر : 37135
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– قول می دهم در صورت تک رقمی شدن مبلغ خوبی به مرکز خیریه بیماران سرطانی اهدا کنمباشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از تساوی بدون گل برابر ذوب‌آهن در هفته پانزدهم گفت: ما از این نتیجه به شدت خوشحال هستیم و با شرایطی که نیم‌فصل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– قول می دهم در صورت تک رقمی شدن مبلغ خوبی به مرکز خیریه بیماران سرطانی اهدا کنمباشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از تساوی بدون گل برابر ذوب‌آهن در هفته پانزدهم گفت: ما از این نتیجه به شدت خوشحال هستیم و با شرایطی که نیم‌فصل داشتیم، فکر می کردیم نیم فصل را با ۱۵ امتیاز به پایان برسانیم. تیم ما شجاعانه بازی کرد و فرصت‌های زیادی به ذوب‌آهن ندادیم.
وی ادامه داد: ما متحدتر شدیم و تمرینات خود را ادامه خواهیم داد. بازیکنان خوبی داریم اما نیاز به نیروی جدید داریم. ذوب‌آهن از تیم‌های خوب ایران است و مطمئنم می‌تواند دوباره به اوج برگردد. گلرهای ما توپ‌های زیادی دریافت کرد. گلر ما در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته اما نمی‌دانم چرا بازیکن امید من دیده نمی‌شود. به همین دلیل است که تیم ملی امید مقابل میانمار دو بار عقب می‌افتد. واقعا چه کسانی در تیم‌های پایه کار می‌کنند.
مرزبان درباره نیم‌فصل دوم گفت: ممکن است در نیم‌فصل تیم‌هایی که مشکل داشتند به ثبات برسند و بتوانند به نتایج خوبی برسند. در نیم‌فصل دوم چیزی مشخص نیست و معلوم نیست بازیکنانی که جذب می‌شوند عامل اغتشاش می‌شوند یا به تیم‌شان کمک می‌کنند تیم‌های میانه جدولی اگر بازیکن بزرگ نگیرند، شرایطشان تغییر نمی‌کند و تیم‌ها باید بازیکن بگیرند.
او درباره انجام کار عجیب در صورت تک رقمی شدن رتبه تیمش گفت: من راجع این مسئله فکر نکرده‌ام اما این قول را می‌دهم برای مرکز خیریه‌ای که برای سرطانی هاست، پول زیادی اهدا بکنم.
وی افزود: ذوب‌آهن با کیفیت بازیکنانی که دارند نتوانست کاری مقابل ما انجام دهد و از موقعیت‌هایش استفاده کند. ما جنگیدیم اما کنترل توپ را در اختیار نداشتیم و پاس‌هایمان به سرانجام نرسید. احساسات ذوب‌آهنی‌ها به منطقشان غلبه کرد و نتوانستند گل بزنند.
مرزبان درباره داوری بازی گفت: تیم ما از داوری ضرر دیده است و امروز هم ذوب‌آهن باید با تمارض حسینی ۱۰ نفره شد اما اخراج بازیکن ما هم به خاطر اعتراض و برخورد بد با داور درست بود. این طور کارها آرامش تیم را به هم می‌ریزد که این خوب نیست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. شما کمک کنید عزیز دل، انشاالله خداوند به پاس قدردانی از جنابعالی، به این تیم مردمی هم کمک کند.
    در صورت توانایی ، کمک به بیماران سرطانی را مشروط به هیچ چیز نکنید تا خداوند یکی از اجرهای جنابعالی را موفقیت تان در تیم نفت مسجدسلیمان قرار دهد. سالم و پاینده و شاد باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.