• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

پیش بازی دیدار ذوب آهن اصفهان – نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 37126
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- تیم های ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان در شرایطی به مصاف هم می روند که تیم نفت مسجدسلیمان سیر صعودی به خود گرفته است و چند هفته ای است که به کسب امتیاز از هر بازی عادت کرده و سخت امتیاز از دست می دهد. طلایی پوشان مسجدسلیمان از چهار دیدار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- تیم های ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان در شرایطی به مصاف هم می روند که تیم نفت مسجدسلیمان سیر صعودی به خود گرفته است و چند هفته ای است که به کسب امتیاز از هر بازی عادت کرده و سخت امتیاز از دست می دهد. طلایی پوشان مسجدسلیمان از چهار دیدار اخیرشان موفق به کسب سه پیروزی و یک تساوی شدند یعنی از دوازده امتیاز ممکن ده امتیاز را کسب کردند. شاگردان علیرضا مرزبان هفته گذشته به مصاف تیم بحران زده پیکان رفتند و موفق شدند این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

اما ذوب آهن با سرمربی جدیدش هم نتایج مطلوبی نگرفته است. منصوریان در اولین بازی که به عنوان سرمربی ذوب آهن در لیگ برتر حاضر شد مغلوب پارس جنوبی شد و در هفته دوم حضورش بر روی نیمکت سبزپوشان توانست از اهواز تنها یک امتیاز از فولاد کسب کند. اما در دیدار بعدی که یک دیدار معوقه بود به مصاف پرسپولیس رفت که این دیدار را نیز واگذار کرد.

با این حال منصوریان به دنبال اولین پیروزی خود است و به خوبی می داند این ۳ امتیاز می تواند نقش بسزایی در خروج تیمش از بحران ایفا کند. در آن سمت میدان هم نفت مسجدسلیمان با مرزبان از پایین جدول جدا شده است و می خواهد به روند خوب خود ادامه دهد.

چهره ویژه: وقت آن است قاسم حدادی فر خودی نشان بدهد و برای تیمش باز هم بزرگی کند. کاپیتان چپ پای ذوبی ها در صورتی که با نظر سرمربی به بازی بیاید می تواند بعد از مدت ها مهره کارسازی برای تیمش باشد.

هفته چهاردهم لیگ برتر

ذوب آهن اصفهان – نفت مسجدسلیمان

چهارشنبه، ۲۱ آذرماه ۱۳۹۷

ورزشگاه فولادشهر ساعت ۱۵:۱۵

بازی هفته قبل: فولاد خوزستان یک – ذوب آهن یک ؛ نفت مسجدسلیمان یک – پیکان صفر

رتبه دو تیم: ذوب آهن از ۱۴ بازی با ۱۲ امتیاز در رده چهاردهم و بختیاری ها با ۱۴ بازی و ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند.

محروم: میلاد فخرالدینی از ذوب آهن، یوسف وکیا از نفت مسجدسلیمان

تیم داوری: علی بای، سعید علی نژادیان، یوسف مغروری

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.