• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

سومین جشنواره عکس آیینی و سنت‌های محلی لالی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 36883
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی و انجمن فیلم و عکس این شهرستان با هدف صیانت از ارزش‌های فرهنگی، ایجاد بستری مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری عکاسان استان و استعدادیابی از میان جوانان علاقه‌مند در هنر عکاسی، سومین جشنواره استانی عکس آیین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی و انجمن فیلم و عکس این شهرستان با هدف صیانت از ارزش‌های فرهنگی، ایجاد بستری مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری عکاسان استان و استعدادیابی از میان جوانان علاقه‌مند در هنر عکاسی، سومین جشنواره استانی عکس آیین و سنت‌های محلی منطقه را در شهرستان لالی برگزار می‌کند.

این جشنواره در دو بخش آیین و سنت‌های محلی منطقه و آزاد برگزار می‌شود و شرکت در مسابقه برای عموم عکاسان آزاد است و شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر ١٠ عکس را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. عکس‌های برگزیده در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرند و عکاسان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک، پیام‌رسان سروش یا پست به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. همچنین ذکر مشخصات کامل شناسنامه صاحب اثر به همراه آدرس کامل و شماره تماس در فایل ارسالی الزامی است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه مسابقه واقع در شهرستان لالی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی و کدپستی ٣۴۶٧۶- ۶۴٩۴١ ارسال کنند و یا در صورت لزوم با پست الکترونیک Aien.va.sonat.bakhtiari@gmail.com و پیام‌رسان سروش به شماره  ٠٩٠١۴۵٢١٩٢٣ ارسال کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٠۶١۴٣٢٩۵٨٨٠ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.