• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
3

کاشت نهال در فرهنگسرای جوان به مناسبت سالروز تولد استاد عرصه خوشنویسی و هنرهای تجسمی زنده یاد فرامرز هاشمی + تصاویر

  • کد خبر : 36834
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت سالروز تولد استاد فرهیخته عرصه خوشنویسی و هنرهای تجسمی زنده یاد فرامرز هاشمی جمعی از اساتید برجسته هنر خوشنویسی، انجمن خوشنویسان، بسیج هنرمندان، انجمن همیاران محیط زیست و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با کاشت نهال در فرهنگسرای جوان یاد و خاطره این استاد فرهیخته را گرامی داشتند. حمید […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت سالروز تولد استاد فرهیخته عرصه خوشنویسی و هنرهای تجسمی زنده یاد فرامرز هاشمی جمعی از اساتید برجسته هنر خوشنویسی، انجمن خوشنویسان، بسیج هنرمندان، انجمن همیاران محیط زیست و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با کاشت نهال در فرهنگسرای جوان یاد و خاطره این استاد فرهیخته را گرامی داشتند. حمید حیدری سورشجانی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: از نکات برجسته این اقدام فرهنگی، علاوه بر پیروی از آیین کهن ایرانی که به مناسبت های گوناگون نهال می کاشتند، تجلیل از مقام اساتید، در روز تولد این عزیزان نه در هنگام فوت آنان می باشد. وی ادامه داد: تجلیل از مقام هنرمندان به‌خصوص پیش‌کسوتان از اولویت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد چرا که هر جامعه ای باید تا زمانی که بزرگان ارزنده اش زنده هستند به آن ها ادای دین کنند نه پس از مرگ شان و اگر چه ممکن است مدت ها بگذرد تا این مرده‌پرستی کنار زده شود اما بهتر است با فرهنگسازی این کار نهادینه شود. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همزمان کارگاه خوشنویسی توسط اساتید برجسته این رشته، استاد فریدون محمودی، امامقلی حسینی، حمیدرضا مکوندی، ابراهیم دینارونی و فرج همتی…در محل فرهنگسرای جوان خبر داد و یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این کارگاه را ایجاد بستری مناسب برای انتقال تجربیات گران‌بهای این هنرمندان به نسل جوان تر خواند.

گفتنی است که طی ماههای گذشته نیز چندین اصله نهال به مناسبت سالروز تولد اساتید برجسته ملی و اقلیمی همچون شاعر ملی حافظ شیرازی، هنرمند فقید موسیق بختیاری، مسعود بختیاری و نیز به مناسبت هفته کتاب در فرهنگسرای جوان توسط اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان کاشته شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.