• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

داريوش يزدي: اميدوارم روند خوب‌مان ادامه داشته باشد

  • کد خبر : 3671
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اميدوارم روند خوب‌مان در رقابت‌هاي ليگ دسته يك و جام‌حذفي ادامه داشته باشد. داریوش یزدی اظهار کرد: ما توانستیم در بازی گذشته جام‌حذفي برابر سايپا پیروز شویم و به مرحله یک هشتم نهایی صعود و یک عیدی خوب به مردم مسجدسلیمان بدهیم. تیم سایپا تیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اميدوارم روند خوب‌مان در رقابت‌هاي ليگ دسته يك و جام‌حذفي ادامه داشته باشد.

داریوش یزدی اظهار کرد: ما توانستیم در بازی گذشته جام‌حذفي برابر سايپا پیروز شویم و به مرحله یک هشتم نهایی صعود و یک عیدی خوب به مردم مسجدسلیمان بدهیم. تیم سایپا تیم خیلی خوبی است و جایگاه خوبي در جدول رده بندی لیگ برتر دارد ولی ما نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کرده بودیم.  به گزارش سايت خبري باشگاه وزنامه نگاران مسجدسليمان وی ادامه داد: فشردگی بازی های لیگ یک و جام‌حذفی ما را نگران کرده بود. ما هر چهار، پنج روز یک بازی داشتیم که این دیدارها مصدومیت‌هايی را برای ما به همراه داشت و باعث شد سه نفر از بازیکنان خوب‌مان را به کرج نبریم اما بازیکنان ما بازی را خیلی خوب کنترل کردند و ما یک موقعیت گل خوب هم داشتیم که اگر بچه ها دقت بیشتری می کردند، می توانستیم در همان 90 دقیقه پیروز میدان شویم اما در كل تمام 120 دقیقه مسابقه بازیکنان ما به خوبی بازیکنان تیم مقابل را تحت نظر گرفته و ما درنهایت در ضربات پنالتی توانستیم این تیم را شکست دهیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درخصوص عملکرد بازیکنان تیمش گفت: بازیکنانم عملکرد خیلی خوبی در این دیدار داشتند. اميدوارم اين روند خیلی خوب ادامه پيدا كند تا تیم ما در یکی، دو هفته آینده به مرز تکامل برسد.

وی درباره دیدار با تیم البدر بندر كنگ در رقابت هاي ليگ دسته يك كشور بیان کرد: این تیم یک تیم تازه وارد در لیگ یک است و با یکسری مشکلات به این لیگ آمده است اما تیم خوبی است و ما شناخت خوبي از اين تيم داريم. همین موضوع باعث خواهد شد که با برنامه‌ریزی بهتر به دیدار این تیم برویم اما یک نگرانی‌مان درخصوص آب و هواي آن‌جا است و نگرانی دیگر این است که از هشت مسابقه‌ای که در این چند هفته انجام داده‌ایم، پنج مسابقه آن خارج از خانه بوده است که باید مسافت طولانی‌اي را سپری کنیم كه امیدوارم این مساله بر عملکرد تیم ما تاثیر منفی نگذارد. در هر صورت امیدواریم بتوانيم اين تيم را ببريم و با برد این تیم، عملکرد خوب تیم را که از آغاز فصل شروع شده است، ادامه بدهیم.

وی گفت: برای رسیدن به موفقیت و قهرمانی، آیتم های زیادی وجود دارد که ما در مجموع آیتم های مختلف چند مشکل داریم که امیدوار هستیم با باقی عواملی که وجود دارد، مثل کادر فنی، مدیریت و بازیکن خوب، بتوانیم آن نقایص را جبران کنیم و رضایت همه را جلب کنیم.

یزدی در پایان بيان كرد: برای هر سه تیم خوزستانی حاضر در ليگ يك آرزوی موفقیت می‌کنم و از هواداران تقاضا می‌کنم که به ورزشگاه بیایند و به شکل واقعی ما را تشویق کنند، به گونه‌اي كه این مهم باعث تضعیف تیم های مقابل و تقویت روحیه بازیکنان خودمان بشود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.