• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

برگزاری مراسم سالروز رحلت نبی مکرم اسلام و سالگرد زنده یاد احمد رضایی در موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی

  • کد خبر : 36575
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، امام حسن مجتبی(ع) ،حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) و همچنین سالگرد مرحوم زنده یاد احمد رضایی در موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این مراسم حجت الاسلام قندعلی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، امام حسن مجتبی(ع) ،حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) و همچنین سالگرد مرحوم زنده یاد احمد رضایی در موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این مراسم حجت الاسلام قندعلی رییس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با ذکر فضایل نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه معصومین درمهرورزی و نیکوکاری نسبت به مسلمانان گفت: از وجوه مشترک و برجسته پیامبر اسلام (ص) امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) خدمت به محرومبن و نیازمندان بود که در جای جای رفتار و کردار این بزرگان دیده می شود و این کردار با فضیلت دینی اکنون به همت دکتر محسن رضایی و زحمت کشان خیریه زنده یاد رضایی به پیروی از رفتار و خصال بزرگان دینمان متجلی شده است.
قندعلی در ادامه با اشاره به سالگرد وفات مرحوم احمد رضایی  اضافه کرد: ثواب حمایت و دستگیری از صدها خانواده نیازمند انشالله هدیه به روح آن عزیز و عزت و تندرستی سرلشکر رضایی گردد. وی ادامه داد: قوم بختیاری مفتخر است که در عصر انقلاب اسلامی سردارسرلشکر دکترمحسن رضایی را که امین رهبری و امیرانقلاب است را در دامان خود پرورانده سرداری که ۸سال دفاع مقدس را هدایت و دهها سردارچون سردارسلیمانی را پرورش داده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.