• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

ییکر سرباز شهید مهرزاد خیری اوروند در اندیکا تشییع شد

  • کد خبر : 36526
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پیکر مطهر سرباز شهید نیروی انتظامی مهرزاد خیری اوروند با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان استانی و محلی در شهرستان اندیکا تشییع شد. به گزارش سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان پیکرمطهر این شهید والا مقام روز دوشنبه ساعت ۹صبح از میدان ورودی شهر آبژدان به سمت شهرک میثم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پیکر مطهر سرباز شهید نیروی انتظامی مهرزاد خیری اوروند با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان استانی و محلی در شهرستان اندیکا تشییع شد. به گزارش سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان پیکرمطهر این شهید والا مقام روز دوشنبه ساعت ۹صبح از میدان ورودی شهر آبژدان به سمت شهرک میثم در بخش آبژدان این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا، ایثارگران، روحانیون، رزمندگان دفاع مقدس، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی تشییع و به خاک سپرده شد.

نماز میت این شهید والامقام توسط حجت الاسلام و المسلمین سیداکبر موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا اقامه شد. سرباز وظیفه مهرزاد خیری اوروند شامگاه سه شنبه هفته جاری در جریان درگیری با یک باند سارق مسلح در شهرستان اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد. اعضای این باند سارق مسلح جمعه شب مهرزاد خیری اوروند را در اهواز به شهادت رسانده و از صحنه متواری شدند که با تلاش ماموران انتظامی اهواز دستگیر شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.