• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

عملیات احداث یادمان شهدای گمنام بی بی یان آغاز شد + تصاویر

  • کد خبر : 36499
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

باشگاه رونامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اردوان قنبری سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به همراه جمعی از مدیران اجرایی شهرستان و مردم عملیات احداث یادمان شهدای گمنام بی بی یان آغاز شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این […]

باشگاه رونامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اردوان قنبری سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به همراه جمعی از مدیران اجرایی شهرستان و مردم عملیات احداث یادمان شهدای گمنام بی بی یان آغاز شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این آیین حجت الاسلام امینی در سخنانی با بیان این که این مکان بقعه نور و آبادانی ست گفت: راه شهدا با انبیاء آغاز و پایان آن زیر سایه امام عصر (عج) خواهد بود. وی با بیان این که از شهرداری و شرکت نفت انتظار داریم برای تکمیل یادمان شهدای بی بی یان نهایت تلاش خود را انجام اظهار امیدواری کرد تا پایان سال شاهد بهره برداری این پروژه باشیم.

علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان این که دشمن ۴۰ سال کمر به نابودی کشورمان بسته است  اما با داشتن شهدای ارزشمندی چون این دو شهید بزرگوار به همراه جانبازان و ایثارگران سرافراز و همه مردمی که این تعهد در وجودشان پر رنگ تر می شود ناتوان مانده اند. وی ادامه داد: ما باید امانت دار خون شهدا باشیم و این مکان قطعاً به عنوان دانشگاه ایثار و فداکاری مرکز پرورش نسل آینده ما خواهد بود.

لازم به ذکر قرار است با مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یادمان شهدای گمنام تا پیش از پایان سال به بهره برداری برسد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.