• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

بیانیه رسمی اساتید، طلاب مدرسه علمیه المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ائمه جماعات مساجد شهرستان مسجدسلیمان در پی هجونامه اخیر علیه حجت الاسلام امینی

  • کد خبر : 36472
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اساتید و طلاب مدرسه علمیه المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ائمه جماعات مساجد شهرستان مسجدسلیمان با انتشار بیانیه ای رسماً حمایت خود را از حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان اعلام و انتشار بعضی بداخلاقی ها و هجونامه اخیر توسط عده ای مغرض علیه ایشان را محکوم نمودند. متن این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اساتید و طلاب مدرسه علمیه المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ائمه جماعات مساجد شهرستان مسجدسلیمان با انتشار بیانیه ای رسماً حمایت خود را از حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان اعلام و انتشار بعضی بداخلاقی ها و هجونامه اخیر توسط عده ای مغرض علیه ایشان را محکوم نمودند. متن این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان قرار گرفت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وعِبادُ الرّحمنِ الَّذینَ یَمشونَ علی الارضِ هَونا و اِذا خاطَبهُم الجاهِلونَ قالوا سَلاما
(فرقان_۶۳)
بندگان صالح خداوند کسانی هستند که با متانت و وقار با مردمان رفتار نموده و هنگامی که از سوی افراد ناآگاه مورد خطاب قرار می گیرند، با آرامش به آنان پاسخ می دهند.
مطلب ناروای منتشره اخیر خطاب به امام جمعه مکرّم حضرت حجت الاسلام و المسلمین امینی _ زید عزّه_ سبب تکدّر خاطر و انتساب آن به جامعه طلاب شهرستان مسجدسلیمان موجب تحیّر گردید. سخنانی بیگانه با اخلاق اسلامی و تهی از دلیل عقلانی، که دستاوردهای گرانبهای اخیر روحانیت در عرصه فرهنگ و اجتماع را هدف گرفته و در ورای نقاب فضای مجازی، بدون تعیین هویت نویسندگان بسان تیری در تاریکی رها گشته است.
نهاد روحانیت و فرزندان حوزه علمیه المهدی(عج) ، اظهارات بی مایه مذکور را تلاشی مذبوحانه از سوی افرادی می داند که به جهت انقلاب فرهنگی دهه اخیر در شهرستان مسجدسلیمان، از نیل به مطامع و آمال دنیوی خود بازمانده اند و هم اکنون توانی جز در حد صدور افترانامه هایی ناشناس برای آنها باقی نمانده است.
حجم گسترده حمایت های مردمی از سوی آحاد جامعه و واکنش های خردمندانه فراوان که در قالب حضور و بیانیه و پیام جلوه گر شد، حاکی از درک راستین و اعتقاد راسخ مردم شریف مسجدسلیمان به فرزندان روحانی خویش است که در صف اول مبارزه با چپاولگران و ظالمان ، قرار گرفته و یقینا توهین و افتراء و شماتت بر آنان بی تاثیر است.
اینجانبان ضمن قدردانی ازمردم همیشه بیدار و ولایتمدار مسجدسلیمان، بر لزوم حفظ اتّحاد و صیانت از فرهنگ و ارزش های دینی، ملی و محلی تاکید نموده و به عنوان خادمان مردم با ایمان و غیور بختیاری اعلام می داریم که مثل همیشه در برابر انحرافات، زیاده خواهی و جاه طلبی های فرصت طلبان منافق صفت، استوار ایستاده ایم.

اساتید، طلاب مدرسه علمیه المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ائمه جماعات مساجد شهرستان مسجدسلیمان_ ۱۳ آبان ۹۷

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. این بیانیه به همه شایعات پایان داد. خدا را شکر

  2. آ خر عاقبت کسانی که به ناحق به دیگران بهتان می زنند علاوه بر اینکه از رحمت خدا در دنیا وآخرت دور هستند . جهنمی از آتش را در آخرت برای خود به جان خریداری می کنند.

  3. خداوند عزیز و حکیم در دنیا از تهمت زننده انتقام خواهد گرفت .

  4. عقوبت تهمت / هم دنیای انسان را تخریب می کند و هم آخرت انسان را. یادمان باشد که همه در این دنیا مستاجریم لذا باید حرمت صاحب خانه را رعایت کنیم . انشآالله همه مان عاقبت بخیر شویم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.