• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

بیش از سه میلیارد ریال تسهیلات به عشایر اندیکا پرداخت شد

  • کد خبر : 36381
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس اداره امور عشایر شهرستان اندیکا گفت: سه میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال تسهیلات خرید علوفه به عشایر اندیکا پرداخت شد. رسول مدملیل روز اظهار داشت: این تسهیلات با توجه به خشکسالی و کمبود مراتع و در راستای حمایت از این قشر مولد و سخت کوش پرداخت شده است. وی افزود: بازپرداخت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس اداره امور عشایر شهرستان اندیکا گفت: سه میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال تسهیلات خرید علوفه به عشایر اندیکا پرداخت شد. رسول مدملیل روز اظهار داشت: این تسهیلات با توجه به خشکسالی و کمبود مراتع و در راستای حمایت از این قشر مولد و سخت کوش پرداخت شده است. وی افزود: بازپرداخت این تسهیلات پنج ساله و با کارمزد چهار درصد است. رییس اداره امورعشایر اندیکا ادامه داد: اعتبار این تسهیلات به همت مسئولان شهرستان و استان پیگیری و توسط سازمان امور عشایر کشورتامین و در سال جاری به متقاضیان پرداخت شد.

رییس اداره امور عشایر اندیکا در پایان بهسازی چشمه ها، راهها و ایل راههای عشایری و تامین آذوقه را از دیگر خدمات ارائه شده به عشایر این شهرستان در سال جاری عنوان کرد. شهرستان اندیکا با بیش از ۲۶ هزار نفر جمعیت عشایری بیشترین جمعیت عشایری خوزستان را به خود اختصاص داده است. بر اساس آخرین سرشماری، این خانوارهای عشایری دارای ۱۷۰هزار راس دام سبک و سه هزار و ۸۰۰ راس دام سنگین هستند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.