• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
1

مرزبان: باید مقابل پدیده، هدفمند بازی کنیم

  • کد خبر : 36352
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: از بازی‌های قبلی خود آموختیم که هدفمند بازی کنیم.علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد گفت: بعد از بازی‌هایی که انجام دادیم، نمایش خوبی مقابل ماشین سازی ارائه کردیم. بازیکنانم تعهد خوبی به این تیم و شهر مسجدسلیمان دارند. در دقیقه ۹۰ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: از بازی‌های قبلی خود آموختیم که هدفمند بازی کنیم.علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد گفت: بعد از بازی‌هایی که انجام دادیم، نمایش خوبی مقابل ماشین سازی ارائه کردیم. بازیکنانم تعهد خوبی به این تیم و شهر مسجدسلیمان دارند. در دقیقه ۹۰ بازی قبلی، گل خوردیم اما از آن یاد گرفتیم تا در مکان و زمان، هدفمند بازی کنیم چون این‌ها فاکتورهای مهمی هستند. بازی با پدیده هم بازی سختی خواهد بود چرا که این تیم فوتبال باکیفیتی ارائه می‌دهد و تا اینجای فصل هم امتیازات خوبی گرفته است. آن‌ها صدرنشین جدول هستند اما ما هم نیاز داریم از این بازی امتیاز بگیریم و این برای زندگی فوتبالی ما مهم است.

او اضافه کرد: می‌خواهیم به روند مثبت‌مان ادامه دهیم اما باید بدانیم که پدیده تشکیلات خوبی دارد. به همین دلیل انتظار یک بازی خوب از دو تیم را داریم چرا که هم پدیده و هم نفت مسجدسلیمان فوتبال بازی می‌کنند و نمایش مدرنی ارائه می‌دهند. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم امتیاز بگیریم.

مرزبان درباره محرومان تیمش در بازی فردا نیز توضیح داد: یک بازیکن مصدوم در بازی قبل داشتیم که درحال حاضر مشکلی ندارد. خوشبختانه همه بازیکنان محروم و مصدوم ما به این بازی می‌رسند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.