• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

بخشدار گلگیر:
آماده پذیرایی از دو شهید گمنام هستیم/ ادارات شهرستان برای بهتر برگزار شدن این مراسم نهایت همکاری را داشته باشند

  • کد خبر : 36338
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بیژن قنبری بخشدار گلگیر در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ارتباط با آخرین اقدامات برای بهتر برگزار شدن برنامه تشیع شهدای گمنام شهر گلگیر که قرار است ۱۷ آبان ماه برگزار شود گفت: در سال ۹۴ درخواستی به بنیاد حفظ آثار دادیم که با توجه به گستردگی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بیژن قنبری بخشدار گلگیر در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ارتباط با آخرین اقدامات برای بهتر برگزار شدن برنامه تشیع شهدای گمنام شهر گلگیر که قرار است ۱۷ آبان ماه برگزار شود گفت: در سال ۹۴ درخواستی به بنیاد حفظ آثار دادیم که با توجه به گستردگی بخش گلگیر و ۵۸ شهیدی که دیار آسماری داده است میزبان چند شهید گمنام در این منطقه باشیم.

قنبری ادامه داد: ۳ نقطه برای خاکسپاری مد نظر داشتیم که در نهایت تپه مشرف بر پارک گلگیر مورد تایید بنیاد قرار گرفت و هفته پیش به ما ابلاغ گردید آماده پذیرایی از دو شهید گمنام باشیم که با تلاش شبانه ریزی در حال تسطیح مکان مورد نظر  و آماده سازی این مکان هستیم.

بخشدار گلگیر ادامه داد: پس از این ابلاغ جلسات مستمری با فرمانداری، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در استان، شورای شهر، کارخانه سیمان و… برگزار کردیم و در حال حاضر نیز با تشکیل کارگروههای مختلف در حال برنامه ریزی برای استقبال از شهدایی که سال ها غریبانه در خاک خفته بودند هستیم. قنبری ادامه داد: با توجه به این که ما تجربه برگزاری چنین مراسماتی را در منطقه عنبر و بی بی یان داشته ایم امیدوارم بتوانیم برنامه ای در شأن این شهدای بزرگوار در دیار آسماری برگزار و در پیشگاه خداوند متعال سربلند بیرون آییم.

قنبری ادامه قرار است شب قبل از تشییع، شب وداع با شهدا در مسجدسلیمان برگزار شود. وی با تقدیر از همکاری فرمانداری، شهرداری و شورای شهر گلگیر، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، کارخانه سیمان کارون، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، از همه ادارات شهرستان خواست برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم نهایت همکاری را داشته باشند. همچنین از مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و… در خواست کرد با حضور پرشور خود نشان بدهیم همچنان قدردان جانفشانی های این شهدا هستیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.