• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

مراسم یادبود منوچهر عابدینی شاعر، مداح و قاری قرآن و موسس انجمن دین و دانش برگزار شد+ تصاویر

  • کد خبر : 36271
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم یادبود منوچهر عابدینی  شاعر، مداح و قاری قرآن صاحب سبک، خادم اهل بیت(ع) و یکی از مبارزان پیش از انقلاب که عمر خود را در ترویجشعائر اسلامی و فرهنگ عاشورا صرف کرده بود صبح امروز با حضور جمع کثیری از مردم در مسجد بازار چشمه علی مسجدسلیمان برگزار شد. به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم یادبود منوچهر عابدینی  شاعر، مداح و قاری قرآن صاحب سبک، خادم اهل بیت(ع) و یکی از مبارزان پیش از انقلاب که عمر خود را در ترویجشعائر اسلامی و فرهنگ عاشورا صرف کرده بود صبح امروز با حضور جمع کثیری از مردم در مسجد بازار چشمه علی مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این مراسم خاطراتی از ایشان توسط شاگردان زنده یاد عابدینی نقل و مورد توجه حاضرین قرار گرفت. مرحوم منوچهر عابدینی در سال ۱۳۴۶ انجمن دین و دانش را تاسیس نمود و افرادی چون دکتر محسن رضایی از همین کلاس های درس زنده یاد مبارزات خود  علیه رژیم ستم شاهی را آغاز نمود. زنده یاد منوچهر عابدینی جز اولین نفراتی بود که در مسجدسلیمان پیام های امام خمینی(ره) را به مردم می رساند و حضرت امام را به جوانان معرفی نمود. دکترمحسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام نیز بمناسبت درگذشت این خادم اهل بیت (ع)و بنیانگذار انجمن دین و دانش در مسجد بازارچشمه علی شهرستان مسحدسلیمان  پیام تسلیتی بشرح زیرصادرنمودند:
انالله واناالیه راجعون
خبردرگذشت خادم اهل بیت(ع) زنده یادمنوچهرعابدینی موجب تاسف وتاثراینجانب گردید.
مرحوم منوچهرعابدینی ازبندگان مخلص خداوند بود که قبل از انقلاب و از ابتدای دهه ۱۳۵۰ در مسجد جامع بازار چشمه علی در زمینه ترویج شعائر اسلامی و آموزش قرآن کریم به ویژه به جوانان همواره فعالیت فراوانی داشته است و این مسجد به همت عزیزانی چون ایشان ؛ به یک پایگاه فعال سازنده هویت دینی در دوران طاغوت در جهت تقویت روحیه مذهبی و انقلابی در بین مردم منطقه به خصوص جوانان تبدیل گردیده بود. اینجانب با عرض تسلیت به خانواده مصیبت دیده این عزیز زنده یاد به مصداق آیه شریفه (الذین اذا اصابتهم مصیبت قالو اناالله و اناالیه راجعون) برای آن زنده یاد درجات و شفاعت اهل بیت (ع) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
محسن رضایی
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام

یاد و خاطره ایشان گرامی باد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36271

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. بسم رب شهداء وصدیقین
    باعرض سلام و ادب خدمت خواهران و برادران 
    وهمه بزرگوارانی که ما را این غم بزرگ یاری نموده
    وابراز همدردی نمودند اینجانب فرزند زنده یاد 
    استاد منوچهر عابدینی تشکر میکنم از کسانی که 
    با برگذاری مراسم یادبود در مسجدسلیمان یاد و خاطره 
    ان مرحوم را زنده کردند. این حقیر به نوبه خود انشالله
    جبران زحمات این عزیزان را در شادیهایتان مینمایم
    باتشکر محمدحسین عابدینی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.