• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

سرمربی نفت مسجدسلیمان:
کادر فنی و بازیکنان هم قسم شدند با وجود همه مشکلات کار شرافتمندانه خود را ادامه دهند/ اجازه نخواهیم نداد نفت مسجدسلیمان به لیگ یک برگردد

  • کد خبر : 36192
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به طور معمول تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر در فصل بعد کاندیدای سقوط هستند اما اجازه نخواهیم نداد نفت مسجدسلیمان به لیگ یک برگردد. علیرضا مرزبان، در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و بازی‌های آینده پیش‌روی این تیم اظهار داشت: باخت مقابل تیم‌های […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به طور معمول تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر در فصل بعد کاندیدای سقوط هستند اما اجازه نخواهیم نداد نفت مسجدسلیمان به لیگ یک برگردد. علیرضا مرزبان، در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و بازی‌های آینده پیش‌روی این تیم اظهار داشت: باخت مقابل تیم‌های سایپا، سپاهان و استقلال مسئله خوبی نیست و باید این روند تغییر کند. البته کیفیت بازی شاگردانم بسیار ارتقاء یافته و بازی‌های خوبی انجام دادیم، اما نتوانستیم امتیاز‌های لازم را کسب کنیم.وی افزود:ما در حال افزایش انگیزه بازیکنان و ترمیم تیم هستیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم و این موضوع زمان‌بر است. روز گذشته با تیم ذوب‌آهن یک بازی تدارکاتی خوب انجام دادیم و به تساوی یک بر یک دست یافتیم. در حال آماده سازی شاگردانم برای بازی با ماشین سازی هستیم تا بتوانیم امتیاز کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه تصریح کرد: این تیم برای ماندن در لیگ برتر می‌جنگد و رقابتی سخت بین تیم‌های پایین جدول وجود دارد و باید بتوانیم از تیم‌های انتهای جدول فاصله بگیریم. به طور معمول تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر در فصل آینده کاندیدای سقوط خواهند بود اما اجازه نخواهیم نداد که نفت مسجدسلیمان به لیگ یک برگردد. مرزبان در خصوص مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه اظهار داشت: اصلا به این مسائل اهمیت نمی‌دهیم. کادر فنی و بازیکنان هم قسم شدیم تا با وجود همه مشکلات کار شرافتمندانه خودمان را ادامه دهیم. به هیچ عنوان به دنبال بهانه نیستیم و کار کیفیتی خودمان را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: البته بخش بزرگی از مشکلات مالی باشگاه در حال حل شدن است، پرداختی‌هایی به بعضی از بازیکنان فصل گذشته تیم که در این فصل هم ما را همراهی می‌کنند داشته‌ایم و در آینده هم پرداختی‌هایی به دیگر بازیکنان خواهیم داشت.سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد وضعیت موسی کولیبالی خاطرنشان کرد: کولیبالی ارزشمند‌ترین بازیکن ما است و برای شخصیت این بازیکن ارزش قائل هستم. در بازی با استقلال کارت غیر موجهی از داور دریافت کرد که منجر به اخراج وی شد که به هیچ وجه درست نبود و باید برای تیم ما پنالتی گرفته می‌شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.