• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

اهدا ی لوازم التحریر،کیف و کتاب های کمک آموزشی به۱۲۲۰دانش آموز محروم تحت پوشش خیریه زنده یاد احمد رضایی + تصاویر

  • کد خبر : 36074
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با پیام دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس هیئت امنای موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی، مراسم اهدا کیف و‌ نوشت افزار و کتاب های کمک آموزشی به یک هزار و‌ دویست و بیست دانش آموز یتیم و محروم تحت پوشش این خیریه برگزار شد. در این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با پیام دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس هیئت امنای موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی، مراسم اهدا کیف و‌ نوشت افزار و کتاب های کمک آموزشی به یک هزار و‌ دویست و بیست دانش آموز یتیم و محروم تحت پوشش این خیریه برگزار شد. در این مراسم که علی عسگرظاهری نماینده ی مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، اردوان قنبری سرپرست فرمانداری، به همراه جمعی از مدیران شهرستان نیز حضور داشتند، محمدرضا مکوندی مدیر موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی پیام دکتر محسن رضایی را قرائت نمود. در بخشی از این پیام دکتر محسن رضایی با تبریک سال تحصیلی جدید ۹۷/۹۸ و آرزوی موفقیت برای فرزندان دانش آموز تحت پوشش این خیریه و تاکید بر تلاش و پیشرفت تحصیلی همراه با تهذیب نفس، افزودند: امروز جهاد فی سبیل الله در جبهه ی محرومیت زدایی و خدمت به محرومین محقق می شود. مکوندی مدیر عامل موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی طی سخنانی ضمن تقدیر از شرکت مدیران شهرستان و جامعه بزرگ مددجویی این خیریه در این مراسم افزودند: این مراسم برای پنجمین سال متوالی برگزار و ملزومات مورد نیاز دانش آموزان بی سرپرست و محروم از قبیل کیف و کوله پشتی، نوشت افزار، کتاب ها و لوح های فشرده کمک آموزشی به همراه برنامه های درسی طراحی شده توسط این خیریه به عزیزان دانش آموز اهدا می گردد. وی با اشاره به تاکید دکتر محسن رضایی بر ایجاد بستری مناسب برای ایجاد پیشرفت تحصیلی دانش اموزان مستعد و نیاز مند در این خیریه افزودند:

خوشبختانه فرزندان این موسسه علیرغم مشکلات در زمره ی دانش اموزان تلاشگر و ممتاز شهرستان می باشند که باموفقیت تحصیلی وتوکل بخداوند متعال در رشته های مختلف دانشگاه های دولتی نیز پذیرش شده اند.

ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با تقدیر از دکتر محسن رضایی در بنیان گذاری این خیریه و نقش ارزنده آن در توان افزایی اقشار محروم و نیازمند گفت: همچنان که در پیام ایشان اشاره شده است تلاش در حوزه محرومیت زدایی و کمک به توان افزایی اقشار محروم در جهت جلب رضایت الهی بدون هیچ چشمداشت مادی تلاش صادقانه ای ست که جای تشکر دارد. وی ادامه داد: این مهم مصداق عبادت حق تعالی می باشد و قطعاً کسانی که با انگیزه الهی خدمت ‌کنند، شایسته بالاترین تقدیرها بوده و خدمات خیرخواهانه آنان نمونه‌ای بارز از وظیفه‌شناسی، انسان‌دوستی و اخلاص در عمل است.

در ادامه مهندس قنبری سرپرست فرمانداری، روسای کمیته امداد، دانشگاه پیام نور و مدیر آموزش پرورش با بیان مطالبی و تجلیل از خیریه زنده یاد احمد رضایی مراتب آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف این موسسه مردم نهاد اعلام کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.