• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

عیادت جمعی از اصحاب رسانه و امام جمعه مسجدسلیمان از پیشکسوت مطبوعات + تصاویر

  • کد خبر : 36053
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جمعی از اصحاب رسانه شهرستان مسجدسلیمان از بهروز صالحی پیشکسوت مطبوعات که مدتی ست در بستر بیماری قرار دارد عیادت و برای ایشان از خداوند متعال آرزوی سلامتی نمودند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان بهروز صالحی پیشکسوت عرصه ی رسانه مدتی پیش به علت بیماری مورد عمل جراحی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جمعی از اصحاب رسانه شهرستان مسجدسلیمان از بهروز صالحی پیشکسوت مطبوعات که مدتی ست در بستر بیماری قرار دارد عیادت و برای ایشان از خداوند متعال آرزوی سلامتی نمودند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان بهروز صالحی پیشکسوت عرصه ی رسانه مدتی پیش به علت بیماری مورد عمل جراحی قرار گرفت. این پیشکسوت عرصه ی مطبوعات فعالیت حرفه ای خود را از دهه ۴۰ با نشریات جوانان، اطلاعات هفتگی، پسران و دختران آغاز نمود. وی نماینده و خبرنگار موسسه مطبوعاتی اطلاعات به مدت ۲۵ سال، نماینده و خبرنگار روزنامه های کشوری رسالت، همشهری، قدس، ابرار،خبر، تهیه و انتشار بیش از ۱۰۰ شماره ویژه نامه های خبری مسجدسلیمان، سرپرست روزنامه سیاست روز در استان خوزستان از ۱۳۸۵ تاکنون بوده است. سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان برای استاد بهروز صالحی آرزوی سلامتی و بهبودی را از خداوند متعال خواهان است.

لازم به ذکر است صبح دیروز نیز حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان  از این پیشکسوت عرصه رسانه مسجدسلیمان عیادت و از خداوند متعال برای ایشان آرزوی سلامتی نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.