• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
2

علیرضا مرزبان:
قدرت تقابل با استقلال را داشتیم/نمی دانم در بازی لیگ چند بازیکن دارم!

  • کد خبر : 36029
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ۱۲۰ دقیقه استقلال را نگه داشتیم که معنایش آن است که قدرت تقابل با استقلال را داریم.علیرضا مرزبان در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت:  همانطور که انتظارداشتیم بازی درگیرانه و بزرگ و پرهیجان بود و تماشاگران لذت بردند. متاسفم که نتوانستیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ۱۲۰ دقیقه استقلال را نگه داشتیم که معنایش آن است که قدرت تقابل با استقلال را داریم.علیرضا مرزبان در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت:  همانطور که انتظارداشتیم بازی درگیرانه و بزرگ و پرهیجان بود و تماشاگران لذت بردند. متاسفم که نتوانستیم برنده شویم. به بازیکنانم تبریک می گویم با شرافت بازی کردند.

وی افزود: آنچه مهم این است که تیم ما احساس پیدا کند که قدرت مقابله با تیم‌های بزرگی مثل استقلال و سپاهان را دارد وقتی با این تیم‌ها بازی می‌‌کنیم. هواداران هم از تیم ما حمایت کردند فرم تاکتیکی تیم ما خیلی خوب بود. ۱۲۰ دقیقه استقلال را نگه داشتیم که معنایش آن است که قدرت تقابل با استقلال را داریم. باید خونسردتر باشیم در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم و صبور باشیم. دو شانس صددرصد گلزنی را در نیمه اول راحت از دست دادیم. ضربات سری را داشتیم که می‌توانست تبدیل به گل شود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: به مردم این شهر تبریک می‌گویم ما روز شنبه هم دوباره با این تیم بازی داریم اما باید همه آجیل‌ها را قاطی کنیم و پسته‌های آن را دربیاوریم. باید نگرش دیگری  داشته باشیم و استراتژی دیگری مقابل این تیم به کار ببریم.

وی در ادامه گفت:‌ خوشحالم که همه مسئولین در نفت مسجدسلیمان احساس مسئولیت می‌کنند و تعصب دارند و برایشان مهم است که تیم نتیجه بگیرد اما آن چیزی که مهم است شجاعت است ما باید نشان دهیم شجاعت داریم و می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم. وقتی صحبت از تعصب می‌کنیم و می‌گوییم شرافت داریم باید از خودمان مایه بگذاریم، باید اختلافات را کنار بگذاریم. مطمئناً اختلافات فردی به تیم ضرر می‌رساند. باید این آگاهی را داشته باشیم که تیم نفت سمبل مردم مسجدسلیمان است.

مرزبان در ادامه گفت: ما باید تلاش کنیم تا ورزشگاه و چمن‌های مصنوعی در مسجدسلیمان افتتاح کنیم. باید فوتبال پایه را در نفت مسجدسلیمان تأسیس کنیم، باید بحث آموزش را در فوتبال این شهر جا بیندازیم تا بتوانیم استعدادهای خوبی را کشف کنیم. نوجوانان و جوانان را از خیابان‌ها به سمت ورزش بکشانیم. این یعنی شرافت، این یعنی تلاش برای اهدافی که مدنظر داریم. من همه کار می‌کنم دست از تلاش برنمی‌دارم اگر هم به نتیجه نرسیدیم مقابل وجدان خود سربلند هستیم. مطمئناً در ادامه فصل شرایط‌ ما بهتر خواهد شد و با اضافه شدن بازیکنان جدید در نیم‌فصل عملکردمان بهتر خواهد شد. این تیم نیاز به زمان دارد تا با تلاش و برنامه‌ریزی به شرایط آرمانی برسد.

به گزارش فارس سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه کنفرانس خبری با انتقادات برخی از خبرنگاران پیرامون حمایتش از نماینده ایران (پرسپولیس) قبل از بازی حساس با استقلال مواجه شد که در واکنش به آنها گفت: شما مصاحبه من را خوانده‌اید؟ من به شما قول می‌دهم که آن مصاحبه درست نوشته شده است. در آن مصاحبه اشاره کردم که به ایران تعصب دارم و حتی به استقلال و روی صحبتم فقط برای پرسپولیس نبوده است. اگر این مصاحبه فقط در مورد حمایت من از پرسپولیس بوده مطمئن باشید با هدف آن قسمت را جدا کرده تا شما در کنفرانس به من انتقاد کنید. من فرد باهوشی هستم و به شما می‌گویم که در مورد استقلال هم چنین حرفی زده‌ام. چون ایران را ملاک قرار دادم. من با شرافتم پیرامون نماینده ایران حرف زدم چون در خانواده ما هم استقلالی وجود دارد. الان هم اگر پیش شما هستم به خاطر این است که به نفت مسجدسلیمان تعصب دارم. مطمئناً شما مصاحبه من را کامل نخوانده‌اید.

وی تأکید کرد: اگر شما انتقادی از من می‌کنید اینگونه نیست که من آن را یک حمله قبول کنم. شما رسانه‌ایی‌ها در حال کمک به نفت هستید و مسیر خوبی را در پیش گرفته‌اید. در مورد بازی لیگ هم بگویم اول باید بدانم که چند بازیکن در اختیار دارم. شاید یوسف وکیا یا محمود قائدرحمت را که مصدوم هستند نداشته باشیم. پیرامون گلر جوان‌مان هم بگویم که خوشحالم و معتقدم توپی را که او در نیمه اول درآورد کمتر گلری می‌تواند مهار کند. ما بازیکنان با کیفیت را استفاده می‌کنیم ولی این وسط اجازه نمی‌دهیم ما را تحت فشار بگذارند. کیفیت فوتبالی برای ما خیلی مهم است و این را هم بگویم برای گلر جوان‌مان خوشحال هستم که با تمرکز بالا بازی می‌کند و یکی از ستاره‌های تیم ما محسوب می‌شود.

وی در مورد اینکه بهتر نیست برخی از بازیکنان را از تیم کنار بگذارید گفت: در فارسی ضرب المثلی داریم که می‌گوییم باید اسب راجلوی گاری بست نه پشت گاری! اگرمن الان شروع به صحبت در مورد بازیکنان جدید بکنم و یاپشت سربازیکنان حرف بزنم دیگر این بازیکنان تا نیم فصل برای من بازی نمی کنند و پس باید سکوت کنم و به آنها حس خوب بدهم تانیم فصل تیم را دگرگون کنم. این تیم نیازبه دگرگونی دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.