• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از پایگاه هوانیروز و تانکسازی مسجدسلیمان/ پس از ۶ سال سه فروند بالگرد هوانیروز ارتش در مسجدسلیمان بازسازی و به چرخه پرواز در آمد+ تصاویر

  • کد خبر : 36011
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز از پایگاه هوانیروز و کارخانجات تانک سازی مسجدسلیمان بازدید کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان مراسم اورهال بالگردهای پایگاه هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش بعدازظهر امروز برگزار شد. در این مراسم از سه فروند […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز از پایگاه هوانیروز و کارخانجات تانک سازی مسجدسلیمان بازدید کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان مراسم اورهال بالگردهای پایگاه هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش بعدازظهر امروز برگزار شد. در این مراسم از سه فروند بالگرد ۲۱۴ هوانیروز که بالغ بر شش سال زمین گیر شده بودند و با دستان توانمند متخصصان جوان هوانیروز بازسازی و به چرخه ناوگان بالگردی هوانیروز پیوستند رونمایی شد. امیر حیدری در سخنانی بیان داشت: باید به این متخصصان جوان افتخار کرد که با علم و دانشی که به خرج داده اند توانسته اند با تمام مشکلاتی که در مسیر کار قرار داشت موانع را یکی پس از دیگری کنار گذاشته و با تولید قطعات به بازسازی و اورهال دست یابند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که بر صنعت قطعه سازی برابر با فرامین مقام معظم رهبری تاکید بسیاری شده افزود: امروز ما شاهد توانمندی نیروهای جوان و متعهد هوانیروز قهرمان در پایگاه مسجد سلیمان بودیم و علی رغم تحریم های دشمنان این عزیزان توانسته اند بالگرد های زمین گیر شده را بازسازی و به پرواز در آورند. وی خاطر نشان کرد: هوانیروز از جمله یگان های آماده ارتش است که در تمامی ماموریت ها حضور چشمگیری دارد و در دوران دفاع مقدس در تمامی عملیات ها پشتیبانی مطلوب و اثرگذاری را از خود به نمایش گذاشته و پس از دفاع مقدس نیز در طرح های مردم یاری ، اورژانس هوایی و دیگر ماموریت ها حضور فعال دارد. فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به این سوال که آیا با هوانیروز تازه تاسیس سپاه ارتباط دارید گفت: ارتش و سپاه در همه حوزه ها همواره اتحاد و ارتباط دارند و در واقع یک لشکر الهی محسوب می شوند. در حوزه بالگردی نیز ارتباط وجود دارد و در ماموریت های مختلف با در خواست سپاه پاسداران، هوانیروز ارتش وارد عمل می شود .

حیدری اظهار کرد: در تمامی پایگاه های هوانیروز بازسازی بالگرد ها مورد تاکید است و از سال های گذشته تا کنون دها فروند بالگرد که مشکل قطعه داشته اند با حضور خلبانان و عوامل فنی، قطعات طراحی و تولید و بالگردها حاضر بکار و به چرخه بالگردی پیوستند.

همچنین امیر حیدری صبح امروز در بازدید از تانک سازی این شهرستان در سخنانی بیان داشت: فرآیند فعالیت در کارخانجات تانک سازی بر پایه علم و فناوری طراحی شده است و اولویت کارخانجات تانک سازی نیروی زمینی ارتش دستیابی به خودکفایی در تولید و تعمیر قطعات مورد نیاز تانک های این نیرو است که حضور و فعالیت متخصصان در این صنعت گام های مهمی را برای نیروی زمینی ارتش به همراه داشته است. وی افزود: در کارخانجات تانک سازی نیروی زمینی ارتش علاوه بر متخصصان این نیرو از نخبگان علمی و متخصصان حوزه های دانش بنیان بهره گرفته می شود. حیدری عنوان کرد: فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه ارتقاء صنعت قطعه سازی تانک در نیروی زمینی ارتش مناسب است و تمامی تجهیزات و ماشین آلات مورد استفاده در نیروی زمینی در حال حاضر با تکیه بر بومی سازی قطعات مصرفی اورهال شده اند و این در حالی است که مسیر انتخاب شده در قطعه سازی بسیار حائز اهمیت است و باید ادامه یابد. فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در حال حاضر به رشد و بالندگی مطلوبی در حوزه های صنعت قطعه سازی دست یافته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.