• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
4

بازدید فرماندار و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اندیکا از بازار اندیکا + تصاویر

  • کد خبر : 36006
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار اندیکا به همراه رییس اداره صنعت و معدن شهرستان اندیکا در راستای تنظیم بازار کالا و خدمات، بررسی نتایج قیمت ها در جهت کنترل بازار و اصناف، از سطح شهر بازدید نمودند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان روح الله ظاهری رییس اداره صنعت و معدن اندیکا در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار اندیکا به همراه رییس اداره صنعت و معدن شهرستان اندیکا در راستای تنظیم بازار کالا و خدمات، بررسی نتایج قیمت ها در جهت کنترل بازار و اصناف، از سطح شهر بازدید نمودند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان روح الله ظاهری رییس اداره صنعت و معدن اندیکا در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت: بازدید بازرسان این اداره به صورت مداوم از سطح بازار ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گران فروشی،احتکار، کم فروشی ،عرضه خارج از شبکه و …… گزارشات مربوطه جهت سیر مراحل قانونی و اجرای حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال می گردد.

این ‌مقام مسئول از بازاریان و کسبه ای که در این وضعیت در تامین مایحتاج عمومی مردم تلاش نموده و در فروش انصاف را رعایت کرده و با مردم همراهی کرده اند نیز تقدیر و تشکر نموده و از بازرسین مربوط خواست به صورت مستمر بر کلیه کالاها و اجناس نظارت جدی داشته باشند. وی گفت: سامانه تلفنی ۱۲۴ واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اندیکا آماده پاسخگویی و بررسی شکایات صنفی می باشد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.