• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

قلعه نویی:
نفت مسجدسلیمان فوتبال خوب و مدرنی را انجام داد

  • کد خبر : 35895
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان، سه امتیاز شیرین و خیلی سخت را گرفتیم و شاید این مسابقه یکی از بازی های سخت ما بود.  امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: از هواداران تیمم که این همه راه را تا […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان، سه امتیاز شیرین و خیلی سخت را گرفتیم و شاید این مسابقه یکی از بازی های سخت ما بود.  امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: از هواداران تیمم که این همه راه را تا این جا برای تشویق ما آمدند، قدردانی می کنم. بازی خیلی خوبی بود و نفت هم فوتبال خیلی خوب و مدرنی را انجام داد. نفت در پرس تیمی، هافبک های ما را تحت فشار قرار داد ولی از فضاهای کناری استفاده کردیم و به دو گل رسیدیم.

وی بیان کرد: امروز داور خیلی با شهامت قضاوت کرد. همچنین به مرزبان  تبریک می گویم و این تیم هفته به هفته بهتر می شود. تیم نفت در گردش بازی و همچنین پرس تیمی خیلی خوب کار کرد. سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از بازیکنانم ممنونم و خدا را شکر که توانستیم در شهر اولین ها و خوبان، سه امتیاز کسب کنیم. ما سه امتیاز شیرین و خیلی سخت را گرفتیم و شاید این مسابقه یکی از بازی های سخت ما بود.وی ادامه داد: امروز در بازیسازی کمی مانند همیشه نبودیم ولی وقتی متوجه شدیم که باید از کناره ها حرکت کنیم به دو گل هم رسیدیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.