• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
2

اکران فیلم مستند اوتیسم در شهرستان مسجدسلیمان
نذر فرهنگی کارگردان فیلم مستند اوتیسم + تصاویر

  • کد خبر : 35876
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در اقدامی پسندیده کارگردان بک فیلم مستند سومین جلسه اکران فیلم خود را با موضوع کودکان اتیسم در شهرستان مسجدسلیمان برگزار کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان فیلم ساعت به وقت اوتیسم بعد از دو نوبت اکران در کلان شهرهای مشهد و تهران به طور کاملا رایگان در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در اقدامی پسندیده کارگردان بک فیلم مستند سومین جلسه اکران فیلم خود را با موضوع کودکان اتیسم در شهرستان مسجدسلیمان برگزار کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان فیلم ساعت به وقت اوتیسم بعد از دو نوبت اکران در کلان شهرهای مشهد و تهران به طور کاملا رایگان در شهرستان مسجدسلیمان و با حضور کارگردان فیلم، جمعی از علاقمندان و تعدادی از مسئولین و با همکاری مشترک واحد آموزش اداره بهزیستی شهرستان، انجمن اوتیسم نغمه موعود و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اکران شد.

این فیلم که اولین مستند در مورد اختلال اوتیسم و بهترین مستند سال نیز شناخته شده است با حمایت اداره کل بهزیستی خراسان رضوی توسط بیژن همدرسی کارگردانی شده است و معضلاتی را که خانواده های دارای فرزند اوتیسم با آن دست و پنجه نرم می کنند  به صورت تاثیر گذار و تخصصی به تصویر کشیده است.
این فیلم با حضور دکتر جعفری معاونت توانبخشی استان خوزستان، تعدادی از مسئولین شهرستان، جمع کثیری از فرهنگیان، فرهیختگان و علاقمندان هنر سینمای مستند و فعالان عرصه خدمت به کودکان اوتیسمی برگزار شد. این حرکت شایسته نذر فرهنگی کارگردان فیلم بود و علاوه بر استقبال بی نظیر حضار و اطلاع رسانی و آگاه سازی در رابطه با اختلال اوتیسم، باعث گردید تا دستگاههای اجرایی شهرمان قول هایی دا درخصوص همکاری با انجمن اوتیسم بدهند. در این مراسم سرکارخانم صالحان (کارشناس بهزیستی)،  علی قنبری مجری و فعال اجتماعی، بیژن همدرسی (کارگردان فیلم)،  امراله نوذری (رباست اداره بهزیستی)، دکتر جعفری(معاونت توانبخشی بهزیستی استان) و ابراهیم قزلی (رباست انجمن فیلم شهرستان) به اختصار سخنانی را ایراد کردند.

در حاشیه

شرکت بهره برداری نفت و گاز شهرستان مکان انجمن اوتیسم را تقبل کردند و قول همکاری های بیشتر دادند.
شهردار مسجدسلیمان قول داد  یک روز در ماه شهربازی شهر را به طور کامل و رایگان در اختیار فرزندان اوتیسم مسجدسلیمان قرار دهند
معاونت توانبخشی بهزیستی استان خوزستان گفت: بچه های اوتیسم بدون پشت نوبت قرار گرفتن تحت پوشش بهزیستی قرار خواهند گرفت
تاسیس مرکز جامع روزانه در زمینه آموزش اوتیسم با حمایت از کودکان اوتیسم شهرستان مسجدسلیمان،لالی،اندیکا
اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی در شهرستان مسجدسلیمانی و شناساندن تخصصی اختلال اوتیسم در بین عموم
اخذ تجهیزیات کامل اداری انجمن اوتیسم توسط خیرین شهرستان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.