• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

با حکم رئیس فدراسیون بازی های بومی محلی کشور
اسدی سرپرست انجمن چوب‌بازی کشور شد

  • کد خبر : 35872
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حکم غلامرضا جعفری  رئیس فدراسیون بازی های بومی محلی کشور  حسین  اسدی سرپرست انجمن چوب‌بازی کشور شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان چوب بازی سنتی، بخشی از فرهنگ بختیاری می باشد که در مجالس شادی برگزار می شود و برای اولین بار ایده کلاسیک و حرفه ای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حکم غلامرضا جعفری  رئیس فدراسیون بازی های بومی محلی کشور  حسین  اسدی سرپرست انجمن چوب‌بازی کشور شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان چوب بازی سنتی، بخشی از فرهنگ بختیاری می باشد که در مجالس شادی برگزار می شود و برای اولین بار ایده کلاسیک و حرفه ای کردن چوب بازی جهت احیا و گسترش آن درسطح کشور و سپس جهان، سال ۱۳۹۴ توسط حسین اسدی مدیر موسسه مردم نهاد عصر نوین ارائه گردید که با همت ایشان و مجموعه عصر نوین با دعوت بسیاری از پیشکسوتان و اساتید بزرگ چوب بازی سنتی در کشور طی جلسات متعدد، تمامی قوانین و مقررات گذشته گرد آوری و با قوانین روز تلفیق و چوبازی کلاسیک طراحی شد.

این سبک رزمی جدید سه دور به صورت آزمایشی در سطح کشوری با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید که با استقبال پرشور مردم از سراسرکشور روبرو شد.

بعد از سه سال تلاش و پیگیری مستمر با دستور غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون بازی های بومی محلی کشور  این رشته در قالب یک انجمن ورزشی جدید ثبت  و حسین اسدی به عنوان سرپرست انجمن چوب‌بازی کشور منصوب گردید.

نکته: تمامی ورزش ها ابتدا به عنوان انجمن سپس با گسترش جغرافیایی و تکمیل تشکیلات بعد از چند سال به فدراسیون تبدیل خواهد شد که در این راه حمایت کلیه اقشار جامعه ایرانی بخصوص بختیاری را می طلبد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.