• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
2

دعوت علی عسکر ظاهری از مردم برای حضور پرشور در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای حمله تروریستی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 35807
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم شهرستان مسجدسلیمان برای تشییع پیکر پاک شهدای حمله تروریستی اهواز در مسجدسلیمان دعوت کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است: بسم رب الشهدا و الصدیقین در ایام حزن و اندوه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم شهرستان مسجدسلیمان برای تشییع پیکر پاک شهدای حمله تروریستی اهواز در مسجدسلیمان دعوت کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

در ایام حزن و اندوه *خون خدا*،بار دیگر خوزستان قهرمان شاهد اقدام تروریستی،غیر انسانی و ضد بشری کوردلان تاریخ و حمله به مردم عادی و رژه روندگان بود. فردا، دو آلاله عاشق مسجدسلیمان عزیز ”شهید مهران زرافشان و شهید سعید کریمی”، عاشقانی از دودمان وجد و شعور و از جنس عاشورائیان که در بی نامی به عرش رسیدند، ما را به ضیافت فرا می خوانند.

بی شک مردمان موحد و مومن مسجدسلیمان بزرگ با حضور شورمندانه خود،این ستاره های درخشان را بر دوش خواهند کشید و میثاق دوباره ای با امام امت و انقلاب می بندند. از عموم مردم عزیز برای حضور حماسی در وداع با این دو آلاله عاشق و قدردانی از جانفشانی های آنان دعوت میکنم.

علی عسگر ظاهری
خادم مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.