• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

علیرضا مرزبان:
شرافت کاری پارامتر مهم‌تری نسبت به مسائل مالی است/ تلاش کادر فنی و مسئولان مسجدسلیمان این است که تیم را از بحران کنونی خارج کنند

  • کد خبر : 35764
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید لیگ برتر تازه برای این تیم آغاز شده است. علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا، اظهار کرد: با توجه به این که نفت مسجدسلیمان دچار بحران شده بود، من خودم را سریعاً به این تیم رساندم. ما بحث روانشناسی تیم را بررسی اساسی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید لیگ برتر تازه برای این تیم آغاز شده است. علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا، اظهار کرد: با توجه به این که نفت مسجدسلیمان دچار بحران شده بود، من خودم را سریعاً به این تیم رساندم. ما بحث روانشناسی تیم را بررسی اساسی کردیم و یکسری بحث‌های تاکتیکی با توجه به این که تیم گل نزده بود کردیم. ما لیگ را از امروز شروع می‌کنیم و تمام تلاش مان این است که به مردم مسجدسلیمان این نوید را بدهیم تا فصل بعد هم در لیگ هستیم. ما یک نبرد بزرگ برای بقا در لیگ داریم.

او افزود: تلاش کادر فنی و مسئولان مسجدسلیمان این است که تیم را از بحران کنونی خارج کند. فردا مقابل سایپا قرار می‌گیریم که آماده است و با توجه به این که ما برای بقا می‌جنگیم تمام تلاش مان را انجام می‌دهیم تا یک نتیجه خوب بگیریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره مشکلات مالی این تیم توضیح داد: قبل از این که از آلمان به ایران بیایم درباره این موضوع با مسئولان باشگاه صحبت کردیم. مدیریت باشگاه به ما قول دادند که دست بازیکنان پولی خواهد شد! مسئله مهم‌تری هم که وجود دارد این است که شرافت کاری پارامتر مهم‌تری نسبت به مسائل مالی است.

مرزبان ادامه داد: نفت مسجدسلیمان توانست در خانه با تراکتورسازی و فولاد مساوی کند و پرسپولیس را در تهران متوقف کند. این نشان می‌دهد که کادر فنی قبلی بازیکنان با کیفیتی را جذب کرده و جایگاه واقعی نفت، چیزی نیست که الان قرار دارد. کادر فنی قبلی هم خوب کار کرده است. وقتی پرسپولیس را در تهران متوقف می‌کنید نشان می‌دهد که تیم با کیفیتی داریم ولی تنها مشکل ما گلزنی و رسیدن به پیروزی است.

او در ادامه درباره قبول سرمربی‌گری تیم‌های بحران‌زده بیان کرد: به شما حق می‌دهم که بگویید در انتخاب‌هایم باهوش نبودم. من با تیم‌های مختلف در کورس قهرمانی و سقوط بودم. فصل گذشته ما می‌توانستیم سیاه‌جامگان را نجات دهیم اما برای این کار یک سرمربی همه کاره نیست و نیاز به مجموعه قوی است. پس از آن به شهرداری ماهشهر رفتم که هشت شکست پیاپی داشت و توانستیم خیلی خوب این تیم را سازماندهی کنیم و شهرداری را در جدول نگه داشتیم. پس از آن با دو، سه تیم مذاکره کردیم که این تیم‌ها سرمربیانی را انتخاب کردند که به شخصیت شان بخورد. هرکس من را می‌خواهد باید از نظر فنی بخواهد. من به نفت مسجدسلیمان آمدم تا در تیمی سرمربی‌گری کنم که بختیاری هستند. من خودم هم از همان خطه آمده‌ام.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.