• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

رییس جدید اداره بهزیستی مسجدسلیمان معرفی شد + تصاویر

  • کد خبر : 35673
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان با حضور مهندس رشیدی مدیر مالی و منابع وانسانی، زیدی مدیر حراست در محل ستاد اداره بهزیستی مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این مراسم ابتدا یوسف خدامرادی مسئول روابط عمومی اداره بهزیستی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان با حضور مهندس رشیدی مدیر مالی و منابع وانسانی، زیدی مدیر حراست در محل ستاد اداره بهزیستی مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این مراسم ابتدا یوسف خدامرادی مسئول روابط عمومی اداره بهزیستی با اشاره به منویات و تعبیر زیبا و رسای مقام معظم رهبری در خصوص کار در بهزیستی با اشاره به ۲۵ سال خدمت صادقانه مهندس بابااحمدی در بهزیستی از تلاش ها، نوآوری ها و نهادن تجربیات خود در اختیار همکاران تشکر و قدردانی کرد.
پس از آن نادر بابا احمدی با اشاره به گذرا بودن دوران ریاست اظهار داشت: از روز اول حضور در این مسند همواره آماده تحویل دادن آن با عملکردی خوب بودم و خوشبختانه با لطف الهی و بهره مندی از بهترین کارشناسان و همکاران خود در اداره بنا به شواهد و مستندات موجود در این راه موفق بودم و ضمن تقدیر و تشکر از همکارانم از این عزیزان می خواهم نهایت همکاری را با ریاست جدید اداره داشته باشند.
سپس مهندس احمد رشیدی مدیر منابع انسانی و مالی بهزیستی خوزستان با تقدیر از عملکرد  بابااحمدی در دوران تصدی ریاست بهزیستی  عملکرد ایشان را کاملاً موفقیت آمیز  خواند. ایشان همچنین آئین نامه جدید سازمان در خصوص مدرک تحصیلی مرتبط را علت این تغییر و تحول عنوان نمود.
امرالله نوذری ریاست جدید اداره بهزیستی شهرستان نیز در سخنانی خدمت در سازمان بهزیستی و جامعه هدف آن را توفیقی الهی دانستند و اظهار امیدواری کرد از تجربیات بابااحمدی و تمامی همکاران درجهت پیشبرد اهداف سازمان در راستای خدمت به جامعه هدف بهره مند گردد.
در خاتمه  زیدی ضمن تقدیر از فعالیت های بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان در دوران ریاست مهندس بابااحمدی اظهار امیدواری کرد: از حضور و توانمندی ایشان در مراتب بالاتر و سطح استان استفاده شود. زیدی با اشاره به سفارشش به باقی شهرستان ها در بهره مندی از تجربیات بهزیستی مسجدسلیمان مثل حوزه اورژانس اجتماعی اظهار داشت: این مهم مسئولیت مهندس نوذری در انجام وظیفه محوله را دوچندان می کند. در خاتمه این مراسم لوح تقدیر تهیه شده از جانب مدیر کل بهزیستی خوزستان به مهندس بابااحمدی اهداء و متن ابلاغی مدیر کل بهزیستی در خصوص ریاست مهندس نوذری به ایشان ابلاغ شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.