• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
2

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان:
‌ اولین نشست صمیمی و هم اندیشی اتحاد و همدلی پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 35607
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اولین نشست صمیمی و هم اندیشی اتحاد و همدلی پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان در سالن سینما فرهنگ شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این مراسم جمعی از پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان در رشته های مختلف نقطه نظرات خود را پیرامون مشکلات موجود و راههای برون رفت از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اولین نشست صمیمی و هم اندیشی اتحاد و همدلی پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان در سالن سینما فرهنگ شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این مراسم جمعی از پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان در رشته های مختلف نقطه نظرات خود را پیرامون مشکلات موجود و راههای برون رفت از مشکلات بیان کردند.

امیدوار جمالپور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تسلیت ایام محرم گزارشی از عملکرد اداره تحت امر خود را ارائه داد و گفت: استفاده از تجارب پیشکسوتان و نخبگان ورزشی همیشه مورد توجه این اداره قرار داشته است. جمالپور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای توسعه ورزش بین آحاد مختلف باید از ظرفیت خیران ورزش و سرمایه گزاران نیز استفاده کرد… جمالپور ادامه داد: بسیاری از پیشکسوتان بزرگ ورزش کشور برخاسته از همین شهرستان هستند که بعضی از آن ها دیگر در میان ما نیستند. عزیزانی همچون زنده یادان بهمن مطلق، مهمد زمان مهمدی، شعبان پورحبیبی، البرز اله مرادی، ایرج سلیمانی، صفر ایرانپاک همچنین عزیرانی چون منگشتی امیری، بهزاد غلامپور، و…

رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح صندوق حمایت از پیشکسوتان در آینده نزدیک توسط جامعه پیشکسوتان ورزش شهرستان خبر داد و گفت: این اداره آمادگی هرگونه همکاری در این زمینه را دارد.

عبدالرضا پاپایی پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان نیز در سخنانی ضمن بیان مشکلات پیشکسوتان ورزش شهرستان اظهار کرد: با افتتاح یک حساب بانکی قصد داریم در موارد اضطراری یاریگر قشر زحمت کش ورزشکاران باشیم. وی ادامه داد: با یک برنامه ریزی مدون بنا داریم با عیادت از پیشکسوتان ورزشی این رفتار حسنه را در جامعه گسترش دهیم. ایشان همچنین یکی دیگر از برنامه های انجمن پیشکسوتان را برگزاری مسابقات مختلف ورزشی به یاد جامعه پیشکسوت ورزش عنوان کرد و گفت: شناخت ظرفیت ها و استفاده از تجارب پیشکسوتان و صاحب نظران موجب برنامه ریزی بهتر و موفقیت در فعالیت های آینده این انجمن خواهد بود… ابراهیم شهنی، علیرضا اکبری، خانم حمزه ای از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

در حاشیه:

در این مراسم از پهلوان عباس حسین پور پیشکسوت ورزش زورخانه ای و حبیب اورک پیشکسوت داوری فوتبال تقدیر شد…

مرشد علی اکبری دقایقی در مدح اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی پرداخت.

ساسان زکی پور رییس هیات انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در بخشی از این مراسم به مناسبت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) و به یاد شهدای ورزشکار و همچنین پیشکسوتان ورزشی شهرستان که اخیراً از دار دنیا رخت بسته اند به ذکر مصیبت پرداخت.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.