• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
3

نشست آموزشی اصناف و بازاریان مسجدسلیمان در سازمان تبلیغات اسلامی

  • کد خبر : 35594
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به همت انجمن اصناف، اداره صنعت معدن و تجارت و سازمان تبلیغات اسلامی نشست آموزشی اصناف و بازاریان مسجدسلیمان در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این نشست آموزشی ۳روزه اخلاق کسب و کار، به منظور آموزش اخلاق کسب و کار در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به همت انجمن اصناف، اداره صنعت معدن و تجارت و سازمان تبلیغات اسلامی نشست آموزشی اصناف و بازاریان مسجدسلیمان در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این نشست آموزشی ۳روزه اخلاق کسب و کار، به منظور آموزش اخلاق کسب و کار در فعالیت های اقتصادی برگزار شد و متون آموزشی مشخصی در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شد.
در این نشست رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیاناتی در خصوص احکام کسب و کار، سودجوبی برخی افراد گمراه در برهم زدن نظم اقتصادی را کمک به دشمنان و باعث لطمه زدن به ثبات اقتصادی جامعه دانست و تاکید کرد: رفتارهای سودجویانه و ایجاد اختلال در فعالیت های اقتصادی با ربا، احتکار، گران فروشی و کم فروشی سبب از بین رفتن تعادل بازار و ضربه به امنیت روانی جامعه و خیانت به مردم خواهند شد که گناهی نابخشودنی است.
در ادامه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان به رعایت هر چه بیشتر و دقت بازاریان در اصول بهداشتی و سلامت غذایی تاکید کردند. همچنین  کارشناسان ادارات دارایی، صنعت معدن و تجارت و کارشناس امور انتظامی و اماکن به بیان موضوعاتی در خصوص ضرورت پرداخت مالیات و رعایت مباحث مالیاتی، رعایت مسائل بهداشتی و امنیتی، توزیع و عرضه درست محصولات به مردم تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.