• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
2

آغاز عملیات ساخت پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر «منطقه عنبر» آغاز شد

  • کد خبر : 35562
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان از اجرای ساخت پایگاه بین جاده ای امداد و نجات در منطقه عنبر خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان شاپور باقری با اشاره به شروع ساخت این پایگاه گفت: به منظور خدمات رسانی بیشتر به مسافران و در راه ماندگان عملیات ساخت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان از اجرای ساخت پایگاه بین جاده ای امداد و نجات در منطقه عنبر خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان شاپور باقری با اشاره به شروع ساخت این پایگاه گفت: به منظور خدمات رسانی بیشتر به مسافران و در راه ماندگان عملیات ساخت این پایگاه امدادی از اواخر مرداد ماه آغاز شده است. باقری اظهار کرد: این پایگاه در مساخت ۲۴۰ متر مربع دارای پارکینگ ، درمانگاه، دفتر، محل اسکان خواهد بود. وی افزود: با تکمیل و بهره برداری از این پایگاه روزانه ۳ امدادگر، ۱ راننده نجاتگر، یک دستگاه آمبولانس و در مجموع ۴ نفر به صورت شبانه روزی در پستهای ۲۴ ساعته در این پایگاه مشغول خدمات رسانی می شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص زمین ساختمان و تجهیزات این پایگاه، بیان کرد:زمین ساختمان که توسط افراد خیر منطقه بنام های آقایان نوراله باقری و شکرعلی پورنجفی واگذار شده است پایگاه بین جاده ای امداد و نجات در مجاورت روستای پره زرد و در انتهای حوزه استحفاظی این شهرستان در عنبر(در خروجی جاده مسجدسلیمان به سمت لالی) واقع شده است. باقری در پایان از زحمات و پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،مدیر عامل و مجموعه جمعیت هلال احمر استان خوزستان،مدیریت و پرسنل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و فرماندار شهرستان تشکر نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر پسر نیک بختیاری و مسوول زحمت کش شهرمان برادر باقری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.