• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

استاندار خوزستان:
خوراک پتروشیمی رازی از مسجدسلیمان تهیه می شود پس باید نسبت به مسجدسلیمان مسئولیت‌های اجتماعی خود را ارائه دهد

  • کد خبر : 35529
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- استاندار خوزستان گفت: استانداری استان خوزستان در حال پیگیری وضعیت انتصاب مدیران غیربومی و پروازی در استان خوزستان است تا بتوانیم جلوی انتصاب این مدیران غیربومی و پروازی را بگیریم. غلامرضا شریعتی در مورد کمک پتروشیمی رازی به تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خوراک پتروشیمی رازی از مسجدسلیمان تهیه شده و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- استاندار خوزستان گفت: استانداری استان خوزستان در حال پیگیری وضعیت انتصاب مدیران غیربومی و پروازی در استان خوزستان است تا بتوانیم جلوی انتصاب این مدیران غیربومی و پروازی را بگیریم.

غلامرضا شریعتی در مورد کمک پتروشیمی رازی به تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خوراک پتروشیمی رازی از مسجدسلیمان تهیه شده و مخازن خوراک آن نیز در مسجدسلیمان است البته یک مجموعه بزرگ در مسجدسلیمان فعل و انفعالاتی داشته که به واسطه آن خوراک به بندرماهشهر و پتروشیمی رازی ارسال می‌شود بنابراین پتروشیمی رازی باید نسبت به مسجدسلیمان مسئولیت‌های اجتماعی را ارائه بدهد.

وی با تاکید بر برکناری مدیران غیر بومی و پروازی خاطرنشان کرد: استانداری استان خوزستان در حال پیگیری وضعیت انتصاب مدیران غیربومی و پروازی در استان خوزستان بوده تا بتوانیم جلوی انتصاب این مدیران غیربومی و پروازی را بگیریم.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. لطف بفرمایند این مجموعه بزرگ را معرفی و در صورت کم کاری دستور فرمایند تا جبران کم کاری وحقوق شهروندی در مسجدسلیمان احیا شود تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.