• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

تشریح فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در آستانه محرم
رویکرد فعالیت ها عمدتا با محوریت مقابله با آسیب های اجتماعی خواهد بود/ خدمت به سالار شهیدان وحرکت در مسیر سیدالشهداء(ع) افتخار تاریخی ایل بزرگ بختیاری است

  • کد خبر : 35506
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، فعالیت های این سازمان را در ایام محرم تشریح کرد. قندعلی در سخنانی ضمن تسلیت به ملت حسینی ومردم شریف شهرستان هزار شهید مسجدسلیمان، ارادت ایل بختیاری را به سالار شهیدان یک ارادت و باور تاریخی خواند و تصریح کرد ؛محبت اهل بیت عصمت و طهارت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، فعالیت های این سازمان را در ایام محرم تشریح کرد.
قندعلی در سخنانی ضمن تسلیت به ملت حسینی ومردم شریف شهرستان هزار شهید مسجدسلیمان، ارادت ایل بختیاری را به سالار شهیدان یک ارادت و باور تاریخی خواند و تصریح کرد ؛محبت اهل بیت عصمت و طهارت قرن هاست که در قلب و جان تبار بختیاری وجود داشته و هر سال که میگذرد این ارادت عمیق تر و پرباتر خواهد بود.
وی خاطر نشان ساخت، دین رفتاری عمیقا با خون و جان این مردم عجین است و نشانه ی آن تقدیم بیش از هزار شهید راه حسین علیه السلام است که از این میان شهدای مدافع حرم ایل غیور بختیاری نیز میان شهدای ایران اسلامی همچون ستاره هایی تابناک میدرخشند،پلاک سوخته ی شهید مهدی عزیز و نوشته های مخلصانه ی شهید کاهکش نمونه ای از این باور عمیق آمیخته با بصیرت عملی است.
قندعلی افزود؛ مسجدسلیمان شهر یادگاران گردان سلمان ورزمندگان گمنام و مخلصی است که نسل های آن یکی پس از دیگری در آزاد مردی و آزاد منشی نمونه های بی بدیلی هستند.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد ؛ان شاء الله همچون سنوات گذشته هیئات مذهبی با تکیه بر حمایت های مردم شریف بدون ذره ای کمک دولتی و یا حمایت های سایر نهاد ها خالصانه و بی ریا بیرق سید الشهدا علیه السلام را درکوچه کوچه این شهر علم خواهند کرد و ازاین مجالس بهترین بهره های معنوی و فرهنگی جهت ارتقای سطح فرهنگ و مقابله با آسیب های اجتماعی را برداشت خواهند کرد.
قندعلی افزود؛عمده رویکرد فعالیت های هیئات مذهبی ،ائمه جماعات محترم و مداحان عزیز در کاهش و مقابله با آسیب های اجتماعی خواهد بود.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی دعوت از کارشناسان دینی و اعزام به روستاها و مراکز شهری ،سلسله نشست های بصیرتی اقشار مختلف،ترویج نماز ،تفسیر قرآن،مشاوره های گروهی و چهره به چهره را از اهم فعالیت های این اداره در ایام محرم خواند و تصریح کرد؛ پیوند مردم ولایتمدار وحسینی با محرم و صفر ناگسستنیست ودهه ی عاشورا فرصتی بسیار مهم ومغتنم برای آشنایی هر چه بیشتر با راه حسین علیه السلام است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.