• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

نمايش گربه دم بريده كاري از گروه نمايشي ققنوش در فرهنگسراي جوان مسجدسليمان به اجرا درآمد

  • کد خبر : 3541
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۹:۲۷

 به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسليمان، نمایش گربه دم بريده  به كارگرداني فرزاد سلطاني و كورش مهري بابادي  اعضاء  انجمن نمايش شهرستان   پس از 3 ماه  تمرین مداوم به همراه گروه خود در سالن تئاتر فرهنگسراي جوان آماده اجراي عمومی مي باشد. […]

 به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسليمان، نمایش گربه دم بريده  به كارگرداني فرزاد سلطاني و كورش مهري بابادي  اعضاء  انجمن نمايش شهرستان   پس از 3 ماه  تمرین مداوم به همراه گروه خود در سالن تئاتر فرهنگسراي جوان آماده اجراي عمومی مي باشد. سيده شهلا سيدي احمدي  گفت:

این نمایش در تاريخ 19 / 7/ 92  با حضور امام جمعه و رئيس شوراي فرهنگي عمومي شهرستان حجت الاسلام و المسلمين حاج آقا اميني. فردي پور رياست محترم آموزش و پرورش مسجدسليمان، حسن كاظمي رياست محترم شوراي شهر مسجدسليمان به همراه اعضاي شوراي شهر مسجدسليمان همراه با خانواده ها ي آنان و همچنين كارشناسان و كارگردانان شهرستان به روی صحنه رفت.

كهزاد حبيبي سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجد سليمان ضمن خوش آمدگوئي به حضار اظهار کرد: این نمایش دارای مضمون كودك و نوجوان  بوده که رسم امانت داري و تلاش براي رسيدن به هدف  را برای كودكان به نمایش می گذارد و از مسئولين شهرستان و مديران مدارس شهرستان با حضور دانش آموزان مدارس جهت استفاده از اين نمايش دعوت به عمل آمد .

به گفته حبيبي: نمايش گربه دم بريده در مورخ 92/7/22 راس ساعت 10 صبح  در فرهنگسراي جوان با دعوت از مربيان پرورشي مدارس نيز به اجرا درآمد.  فرزاد سلطاني كارگردان نمايش فوق با تشكر از حضور مسئولين و  با اهميت دانستن اين امر،‌  از اين كه وقت خود را صرف نمايش و اظهار نظر نمودند خواستار حمايت از هنرمندان مسجدسليمان شدند.   اين نمايش از عيد قربان تا عيد غدير در فرهنگسراي جوان در 2 سانس صبح و بعداز ظهر جهت دانش آموزان مدارس به اجرا در آمده كه هم اكنون در حال اجرا مي باشد

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.