• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان:
تساوی برای انتهای جدولی ها سودی ندارد

  • کد خبر : 35276
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر تیم‌ها بتوانند آن بازی ای را که در مقابل تیم های پرسپولیس استقلال انجام می‌دهند در طول سال انجام دهند، موفق خواهند شد و یکی از هدف های ما در بازی روز پنجشنبه برابر نساجی ادامه همین شیوه است. عبدالله ویسی در نشست خبری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر تیم‌ها بتوانند آن بازی ای را که در مقابل تیم های پرسپولیس استقلال انجام می‌دهند در طول سال انجام دهند، موفق خواهند شد و یکی از هدف های ما در بازی روز پنجشنبه برابر نساجی ادامه همین شیوه است. عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نساجی مازندران در قائمشهر افزود: هر چند اعتقاد دارم که این روش بازی بسیار پویا و بازیکنان خوب عمل خواهند کرد، اما متأسفانه تفکرات بازیکنان ما و سایر تیم‌ها فقط نسبت به دو یا سه بازی خاص است و بعدش به روند خودشان بر می گردند.

وی گفت: بازی کردن مقابل تیم نساجی در ورزشگاه اختصاصی قائمشهر که هواداران زیادی دارد، شباهت زیادی به تیم های مدعی دارد و برای بازیکنان ما بسیار سخت خواهد بود. سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: دیدن بازی در ورزشگاه قائمشهر حتی به ‌عنوان یک تماشاگر هم دارای هیجان و جو بسیار سنگینی است و امیدوارم که بازیکنان ما بتوانند با شرایطی که در این ورزشگاه حاکم است، به خوبی کنار بیاییند.

ویسی اضافه کرد: ما تیم نفت مسجدسلیمان هستیم و کار خود را انجام می‌‌دهیم و نقاط ضعف و قدرت تیم حریف را آنالیز کردیم تا نقاط قوت را کور و از نقاط ضعف آن استفاده کنیم. وی ادامه داد: باید اعلام کنم که با پذیرش چنین بازی در روز پنجشبنه برابر نساجی، ما از نظر روحی و روانی خود را آماده کردیم تا بازی خوبی ارائه دهیم و برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هر دو تیم نساجی و نفت مسجدسلیمان در انتهای جدول رده بندی مسابقات هستند و تساوی در این هفته برای هیچ‌ کدام از دو تیم سودی ندارد. وی در خصوص مصدومان و محرومان تیم نفت مسجدسلیمان برابر تیم نساجی نیز اظهار داشت: در بازی فردا میلاد میداوودی و قائد احمد مصدوم هستند و نمی توانند به میدان بروند، ولی خوشبختانه بازیکن محروم نداریم. تیم نفت مسجدسلیمان با سه و نساجی مازندران با ۲ امتیاز به ترتیب در مکان های چهارده و پانزدهم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.