• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
3

از سوی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان
برنامه زمانبندی ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان اعلام شد

  • کد خبر : 35222
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– از سوی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان برنامه زمانبندی ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول ۹۸-۹۷ این واحد دانشگاهی را اعلام کرد. دکتر محمد حسین محبی نورالدین وند معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان ضمن اعلان برنامه زمانبندی انتخاب واحد و انتخاب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– از سوی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان برنامه زمانبندی ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول ۹۸-۹۷ این واحد دانشگاهی را اعلام کرد. دکتر محمد حسین محبی نورالدین وند معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان ضمن اعلان برنامه زمانبندی انتخاب واحد و انتخاب واحد نیمسال اول ۹۸-۹۷ این واحد دانشگاهی تآکید کرد: از آنجا که سایت انتخاب واحد و ثبت نام فقط در محدوه زمانی اعلان شده برای انجام امور مربوطه قابل دسترسی است، ضروری است دانشجویان عزیز برای جلوگیری از بوجود آمدن هرگونه مشکل، طبق این برنامه اقدام به ثبت نام و انتخاب واحد نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که در زمان در نظر گرفته شده دانشجو امور مربوط به انتخاب واحد یا ثبت نام را انجام دهد هیچ مشکلی بوجود نمی آید و با خیال راحت می تواند دروس مد نظر را انتخاب کند. معاون آموزشی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان همچنین تاکید کرد: از آنجا که به مدرسان واحد ابلاغ شده طبق برنامه ابلاغی از شنبه ۲۴ شهریور ۹۷ کلاس های درس باید شروع شود و برای ایشان حضور و غیاب انجام می شود از دانشجویان هم خواسته می شود به تاریخ شروع کلاس ها (۲۴ شهریور ۹۷) و پایان کلاس ها(جمعه ۱۳ دی ماه ۹۷) توجه داشته باشند و در این مدت حتماً برای حضور به موقع و منظم در کلاس های درس از خود جدیت نشان دهند تا غیبت برایشان منظور نشود. که تبعات این موضوع به عهده خود دانشجو است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.