• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

سرمربی پرسپولیس:
بازی با نفت با انگیزه، می تواند برای ما مشکل ساز باشد

  • کد خبر : 35149
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی پرسپولیس ناشناخته بودن تیم نفت مسجدسلیمان را یکی از دغدغه‌های تیمش در بازی فردا عنوان کرد. مشخصه مهم تیم نفت مسجدسلیمان تغییر سرمربی‌اش است. آن ها عبدالله ویسی را آورده‌اند که با استقلال خوزستان قهرمان لیگ شده و بازیکنان جدیدی را هم آورده‌اند و به تیم شان اضافه کرده‌اند. یکی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی پرسپولیس ناشناخته بودن تیم نفت مسجدسلیمان را یکی از دغدغه‌های تیمش در بازی فردا عنوان کرد. مشخصه مهم تیم نفت مسجدسلیمان تغییر سرمربی‌اش است. آن ها عبدالله ویسی را آورده‌اند که با استقلال خوزستان قهرمان لیگ شده و بازیکنان جدیدی را هم آورده‌اند و به تیم شان اضافه کرده‌اند. یکی از مشخصات بارز این تیم داشتن بازیکنانی با کیفیت و با تجربه است که بین ۲۵ تا ۳۰ سال هستند و در بهترین سنشان قرار دارند. بازی با چنین تیمی می‌تواند برای ما مشکل‌ساز باشد، همیشه تکرار کرده‌ام که هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و انتظار برد ساده‌ای مقابل حریف نداریم.

برانکو در واکنش به این سوال که خط هجومی نفت مسجدسلیمان آمار ناامیدکننده ای دارد و این مساله می‌تواند پوئن مثبتی برای پرسپولیس باشد گفت: می‌دانیم که حریف ما با انگیزه و محکم خواهد بود و همه کار انجام می‌دهد تا نتیجه بگیرد، ما خودمان را با این آمار که تا به حال گل نزده‌اند، گول نمی‌زنیم چرا که آنها مقابل همه حریفان موقعیت گل داشتند به خصوص در بازی با فولاد که بازی سختی بود. می‌توانم دقیق‌تر بگویم که آن ها مثل فولاد تیم بسیار خوبی هستند و بازی سختی با آن ها داریم اما به هر حال انگیزه ما مثل همیشه برد خواهد بود و نیاز به تکرار نیست. درباره تیم خودم هم باید بگویم که همه بازیکنان سلامت هستند فقط سیدجلال حسینی مشکل کوچکی دارد که باید ببینیم تا فردا آماده می‌شود یا نه.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.