• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

دو خبر از مركز بهداشت مسجدسليمان

  • کد خبر : 3511
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷

نشست مشترک مرکز بهداشت با اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان مسجدسلیمان نشست مشترک مرکزبهداشت وتربیت بدنی شهرستان با حضور نایب فدایی رئیس مرکزبهداشت برگزار شد. رئیس مرکزبهداشت شهرستان از اختصاص ارزان کارت جهت استفاده از استخر  و سالن فوتبال […]

نشست مشترک مرکز بهداشت با اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان مسجدسلیمان نشست مشترک مرکزبهداشت وتربیت بدنی شهرستان با حضور نایب فدایی رئیس مرکزبهداشت برگزار شد.

رئیس مرکزبهداشت شهرستان از اختصاص ارزان کارت جهت استفاده از استخر  و سالن فوتبال برای کارکنان خبر داد.

نایب فدایی گفت به منظور افزایش نشاط کاری و ایجاد انگیزه در نیروی انسانی و با همکاری اداره تربیت بدنی سالن فوتبال و استخر شهرستان با تخفیف 50%در اختیار کارکنان قرار می گیرد.

آزمون علمی نیروهای ستادی مرکز بهداشت مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان آزمون علمی مسئولین واحدها و کارشناسان ستادی مرکز بهداشت با حضور رئیس مرکزبهداشت شهرستان برگزار شد.

رئیس مرکزبهداشت شهرستان هدف از برگزاری این آزمون را اهمیت سطح معلومات و دانش فنی نیروهای ستادی در راستای پایش و ارزشیابی واحدهای محیطی دانست.

نایب فدایی گفت برای ارتقاء سطح مهارت عملی و بهبود عملکرد نظام سلامت می بایست کارکنان ستادی از مهارت علمی بالایی برخوردار باشند تا با تجزیه و تحلیل برنامه های حوزه بهداشت بتوانند فرآیندهای مرتبط را در سطح خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی ودرمانی کارشناسی نموده و راهکار ارائه نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. قابل توجه دیگر ادارات

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.