• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان:
۳۵۰ میلیون تومان در کمیته انضباطی بدهی داریم که این مبلغ در مقایسه با باشگاه‌های دیگر عددی نیست/ درآمد حاصل از تبلیغات محیطی باید به صورت عادلانه بین باشگاه‌ها توزیع شود

  • کد خبر : 35038
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان معتقد است میزان بدهی این باشگاه در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مقایسه با سایر باشگاه‌ها، عدد قابل ملاحظه‌ای محسوب نمی‌شود. کیوان بابادی درباره مشکل صدور مجوز استفاده تیم نفت مسجدسلیمان از بازیکنان جدید خود اظهار داشت: باشگاه نفت تا هفته گذشته، چهار پرونده در کمیته تعیین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان معتقد است میزان بدهی این باشگاه در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مقایسه با سایر باشگاه‌ها، عدد قابل ملاحظه‌ای محسوب نمی‌شود. کیوان بابادی درباره مشکل صدور مجوز استفاده تیم نفت مسجدسلیمان از بازیکنان جدید خود اظهار داشت: باشگاه نفت تا هفته گذشته، چهار پرونده در کمیته تعیین وضعیت داشت که با پرداخت بخشی از آن و جلب رضایت شاکیان، این پرونده‌ها را بستیم. ۴۵۰ میلیون تومان در کمیته انضباطی بدهی داشتیم که با درخواست این کمیته، ۲۰ درصد آن را پرداخت کردیم. اکنون ۳۵۰ میلیون تومان در کمیته انضباطی بدهی داریم که این مبلغ در مقایسه با باشگاه‌های دیگر عددی نیست.

وی با بیان این که باشگاه نفت مسجدسلیمان تلاش می‌کند بدهی‌های خود را هر چه زودتر پرداخت کند، گفت: با این وجود، باشگاه با مشکلات بودجه‌ای و مدیریتی مواجه است و مورد حمایت شرکت نفت نیست. نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی،  استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان مشکلات باشگاه نفت را پیگیری کردند و استاندار، نامه‌ای برای حل مشکلات باشگاه به سازمان لیگ نوشت که بخشی از آن عملی شد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به صدور مجوز استفاده این تیم از بازیکنان جدید خود تصریح کرد: این مجوز برای بازی مقابل فولاد خوزستان صادر شد. از حسن‌زاده، بهاروند و محمودزاده به خاطر همکاری‌های انجام شده تشکر ویژه‌ای می‌کنم. با توجه به اینکه تاج در خارج از کشور حضور دارد، ساکت فرصتی سه ماهه برای پرداخت بدهی‌های باشگاه که مربوط به چهار سال اخیر است، به ما داد تا مشکلی برای بازی مقابل فولاد نداشته باشیم.

بابادی با بیان این که درآمد حاصل از تبلیغات محیطی باید به صورت عادلانه بین باشگاه‌ها توزیع شود، خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته که شاهد تبلیغات محیطی در اطراف زمین بازی‌ها نبودیم، اما شنیدیم که سازمان لیگ قرارداد خوبی بسته و از این هفته اجرا می‌شود. نفت مسجدسلیمان قدمت کمی در لیگ برتر دارد، اما یک باشگاه پرطرفدار است. از مدیران و متولیان فوتبال انتظار داریم حق باشگاه‌های شهرستانی را در تبلیغات محیطی در نظر بگیرند و این درآمد نباید فقط برای چند باشگاه خاص باشد. وی ادامه داد: باشگاه‌های شهرستانی نباید همیشه به دنبال تسویه بدهی‌های خود باشند و آن ها نیز باید تیم خوبی روانه مسابقات کنند. توقع داریم که عدالت در فوتبال اجرا شود و نگاه‌ها به همه باشگاه‌ها یکسان باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.