• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

پیام تبریک نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 34974
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی،روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح میباشد: بسم الله الرحمن اارحیم “ن والقلم و ما یسطرون” ۱۷ مرداد ماه، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی،روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح میباشد:

بسم الله الرحمن اارحیم

“ن والقلم و ما یسطرون”

۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار،یاد روز بشکوه کنشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران تلاشگر کشور بخصوص اصحاب رسانه شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل تبریک عرض نموده و ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای رسانه،تقلا و تکاپوی این عزیزان در پیگیری مطالبات مردم برغم همه مخاطرات را ارج می نهم.

در عصر سیطره رسانه ها بر همه احوالات جامعه،خبرنگاران منصف،شجاع و حقیقت طلب بعنوان پرومته های واقعی،با آگاهی بخشی مناسب،بستر را برای توسعه فرهنگ بشری فراهم میکنند و این اقدام بزرگ، شایسته بهترین تجلیل هاست.

توجه به معیشت خبرنگاران بعنوان یکی از دغدغه های بنده همیشه مطرح بوده است و خوشحالم که با تلاش های صورت گرفته شده در مجلس و دولت،مشکل بیمه خبرنگاران مرتفع شده است و بسته های حمایتی از جمله پرداخت تسهیلات به این عزیزان در سال جاری تدارک دیده شده است.

اما آنچه که نباید در این مسئولیت خطیر مورد غفلت قرار گیرد این است که رسانه نباید به ابزار و فرصتی برای تسویه حساب های سیاسی تبدیل گردد و از مسیر اصلی خود منحرف شود.رسانه در کنار اخلاق مداری و نقد منصفانه باید روایتگر حقیقت باشد و اینگونه میتواند به نقش آفرینی مثبت بپردازد.

در حوزه انتخابیه نیز طی دو سال گذشته اقدامات بزرگی در شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل صورت گرفته است که پرداخت مناسب به آن ها می تواند ضمن امیدبخشی به جامعه، بستر را برای حضور سرمایه گذاران و توسعه منطقه فراهم آورد که امیدواریم اصحاب رسانه حوزه انتخابیه در این مسیر ما را همراهی کنند.

آنچه که باید مورد مداقه جدی اصحاب رسانه محلی قرار گیرد این است که سیاه نمایی نسبت به وضع موجود و سکوت در قبال خدمات ارائه شده به منطقه،یقینا کمکی به توسعه شهرستان های ما نخواهد کرد و جز از دست دادن فرصت خدمت به مردم ره آورد دیگری ندارد. در پایان لازم میدانم ضمن قدردانی بسیار از همه تلاش های کنشگران این عرصه در شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل،بار دیگر این روز مبارک را به مردان و زنان آزاده ای که پاسدار حریم قلم و شرافت هستند،صمیمانه تبریک عرض نمایم و امیدوارم در مسیر اطلاع رسانی به مردم بیش از پیش موفق باشند.

علی عسگر ظاهری
خادم مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.